AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Hvordan ser det egentlig ut hvis noen har trykket på "ikke nå" til en venneforespørsel? Vil det fremdeles stå "venneforespørsel sendt" eller forsvinner den knappen? Anonymkode: e2e23...439
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, JackIost skrev: Hvorfor ikke bare ta en beslutning? Jo jeg lurer fordi jeg har sendt en venneforespørsel til en gutt jeg kjenner, og jeg vet at han har sett den siden han har lagt til nytt profilbilde. Men han har ikke akseptert, og hvis han hadde avvist hadde vel hele profilen hans blitt usynlig for meg? ts Anonymkode: e2e23...439
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 Her sjekker du sendte venneforespørseler. https://www.facebook.com/friends/requests/?fcref=tn&outgoing=1 Anonymkode: 25822...f85 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #5 Skrevet 16. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her sjekker du sendte venneforespørseler. https://www.facebook.com/friends/requests/?fcref=tn&outgoing=1 Anonymkode: 25822...f85 Vet det og den er borte derfra... Og det er ikke mulig å legge til som venn lenger. Det hadde det kanskje vært hvis den var avvist? ts Anonymkode: e2e23...439
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #6 Skrevet 16. juli 2017 Sånn har jeg det også nå. Da ligger den nok bare der, og han har ikke gjort noe med den. Så lenge han ikke gjør noe med den, får ikke du sendt ny venneforespørsel eller angre den.... ver ikke hvor lang tid den kan ligge Sånn, men i mitt tilfelle er det over 1 mnd siden jeg sendte forespørselen. Anonymkode: 11e47...677 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #7 Skrevet 16. juli 2017 Høres ut som han har trykket "ikke nå". Ellers må han jo ha gjort en innstilling slik at du ikke kan sende venneforespørsler mer, men dette er lite trolig. Normal prosedyre er i hvert fall at det er mulig å sende en ny forespørsel hvis forrige ble avvist, men ikke hvis man har trykket "ikke nå." Anonymkode: 89081...433
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #8 Skrevet 16. juli 2017 Folk kan sende mld. Jeg vil ikke være venn med deg. Jeg har nok venner. Sendte en forespørsel for 2 mnd siden,den står der ennå. Hun er på fb hver dag. Anonymkode: c4193...ae3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #9 Skrevet 16. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk kan sende mld. Jeg vil ikke være venn med deg. Jeg har nok venner. Sendte en forespørsel for 2 mnd siden,den står der ennå. Hun er på fb hver dag. Anonymkode: c4193...ae3 Det er akkurat det jeg mener også. Jeg har lagt til personen fordi jeg ønsket å bli venn med han på facebook, og da tenker jeg at det hadde vært greit å enten avvise forespørselen med en beskjed, eller legge meg til (evt som bekjent da hvis han føler vi ikke kjenner hverandre godt nok). Sært å gjøre sånn at det ser ut til at den er avvist, men at den kanskje ikke er det allikevel Anonymkode: e2e23...439
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #10 Skrevet 16. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet det og den er borte derfra... Og det er ikke mulig å legge til som venn lenger. Det hadde det kanskje vært hvis den var avvist? ts Anonymkode: e2e23...439 Da har han avvist forespørselen og blokkert deg fra å prøve å legge han til igjen. Anonymkode: 9e338...34b 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #11 Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da har han avvist forespørselen og blokkert deg fra å prøve å legge han til igjen. Anonymkode: 9e338...34b Sært. Hadde vel vært greit å si at han ikke ville være venn vel? Jeg har jo ikke spurt om det før og vi kjenner hverandre ganske godt... Jaja, grei nok beskjed det i så fall. Må vel regne med at vi ikke er venner irl heller da. ts Anonymkode: e2e23...439
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #12 Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sært. Hadde vel vært greit å si at han ikke ville være venn vel? Jeg har jo ikke spurt om det før og vi kjenner hverandre ganske godt... Jaja, grei nok beskjed det i så fall. Må vel regne med at vi ikke er venner irl heller da. ts Anonymkode: e2e23...439 Sprøtt. Han har ikke en sjalu kjæreste da? Anonymkode: 9e338...34b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #13 Skrevet 16. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sprøtt. Han har ikke en sjalu kjæreste da? Anonymkode: 9e338...34b Tror ikke det er noen kjæreste der.. Han tror kanskje at dette er et forsøk på sjekking fra min side. Det er det ikke og hadde det vært det er det langt mellom å bli venn på facebook og bli kjæreste med noen.... Anonymkode: e2e23...439
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #14 Skrevet 17. juli 2017 synes det er merkelig du legger så mye i det at han ikke har godtatt altså -han skal sende mld med forklaring. -nå er dere ikke venner irl -blokkert deg -sjalu kjæreste hvis dette plager deg så utrolig mye så send han en mld og spør da Anonymkode: f51ff...0b0 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #15 Skrevet 17. juli 2017 Kanskje han er sånn som meg da, som bare går inn på fb av og til for å gratulere noen med dagen eller legge ut et bilde, tror ikke jeg har sett hvor jeg får venneforespørsler en gang og det er alltid 100+ nytt av alt mulig hver gang jeg er der inne. Er ikke alle som lever hele livet sitt på facebook. Anonymkode: 3b9a8...9d0 2
Hulderen Skrevet 17. juli 2017 #16 Skrevet 17. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sært. Hadde vel vært greit å si at han ikke ville være venn vel? Jeg har jo ikke spurt om det før og vi kjenner hverandre ganske godt... Jaja, grei nok beskjed det i så fall. Må vel regne med at vi ikke er venner irl heller da. ts Anonymkode: e2e23...439 Du tillegger FaceBook alt for stor betydning. At han begrenser hvem han vil skal ha tilgang på profilen hans, betyr ikke at dere ikke er venner i RL.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #17 Skrevet 17. juli 2017 Han har avvist venneforespørselen og markere den forespørselen som spam. Det medfører at du ikke kan sende han flere venneforespørsler. Anonymkode: 25822...f85
Tiara07 Skrevet 17. juli 2017 #18 Skrevet 17. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har avvist venneforespørselen og markere den forespørselen som spam. Det medfører at du ikke kan sende han flere venneforespørsler. Anonymkode: 25822...f85 Det kommer opp sånn hvis man bare ignorerer venneforespørselen også. Man kan ikke sende ny forespørsel, så lenge det ligger en der som mottaker ikke har gjort noe med.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #19 Skrevet 17. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Sært. Hadde vel vært greit å si at han ikke ville være venn vel? Jeg har jo ikke spurt om det før og vi kjenner hverandre ganske godt... Jaja, grei nok beskjed det i så fall. Må vel regne med at vi ikke er venner irl heller da. ts Anonymkode: e2e23...439 Ingen mennesker skylder deg noe som helst forklaring på hvorfor de gjør noe, så nei. Jeg avviser masse venneforespørsler uten å sende forklaring først. Jeg har alltid tenkt at en avvist venneforespørsel sier sitt. Anonymkode: d228f...d53
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #20 Skrevet 17. juli 2017 3 timer siden, Tiara07 skrev: Det kommer opp sånn hvis man bare ignorerer venneforespørselen også. Man kan ikke sende ny forespørsel, så lenge det ligger en der som mottaker ikke har gjort noe med. Men da vil den og vises som sendt forespørsel og kan trekkes tilbake. Ligger der som jeg la ved link i min første post. Anonymkode: 25822...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå