AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Har en nå 1 år gammel katt som jeg elsker over alt på jord, kommer opp på fanget og sover leenge! Slipper han ut om natten nå da han er mest aktiv da og har faktisk ikke tatt meg ferie på grunn av han Men nå undrer jeg om han hvor lenge jeg var borte fra han når han var kattunge. Med jobben måtte jeg være fra ca 8-5, når jeg kom hjem etter jobb så var all oppmerksomhet gitt til katten med lek og kos, frem til jeg skulle legge meg. Og på grunn av redsel for det elektroniske i kjøkkenet på grunn at katten klarer å dytte ut kjøkkenlista og krype undet😂 var jeg nødt til å ta katten på badet. Hvor det er varmekabler, vann, mat og kattedo, var på badet i ca 6 timer til jeg våknet og da lekte og koste før jeg dro på jobb igjen. Men nå når jeg er ufør så er jeg nesten alltid hjemme og slipper han ut når han selv måtte ønske. Så da lurer jeg, er dette for mye å være alene? Eller helt ok? Anonymkode: d0906...677
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Sover forresten ikke på badet lenger og har hele huset å boltre seg på Anonymkode: d0906...677
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Mine katter har alltid vært alene (har alltid hatt to stk fra samme kull for selskap) en arbeidsdag. Av og til en helg (med tilsyn minimum en gang om dagen) hvis det har vært krise. Man mine har aldri sovet på et eget rom, de har som regel sovet i min seng (evt herjet med leker) om natta. Anonymkode: b245d...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå