AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Jeg har lyst til å farge håret, men på pakken står det at det er veldig viktig å teste produktet 48 timer før bruk, f.eks bak øret.. men det står også i bruksanvisningen at fargen skal påføres med en gang den er blandet og ristet. Så hvordan gjør man dette? Er det bare en av flaskene som skal åpnes og testes, eller skal de blandes? Hvordan ser man om man får en allergisk reaksjon? Hårfargen er rød, så regner med det blir rødt der jeg tester uansett? Anonymkode: 0bf2d...bd9
Millimani Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 (endret) Jeg har aldri tatt meg bryet med å teste hårfarge før jeg har farga håret. Jeg har valgt å ta den risikoen, og det har alltid gått bra med meg. Min søster, derimot, fikk en kjempe-reaksjon på en farge en gang. Hun hovna skikkelig opp i hele ansiktet, men så hadde hun vel ikke tatt den testen først heller. Det står sikkert mer om det i bruksanvisningen Endret 17. juli 2017 av Millimani Edit: Du har visst lest bruksanvisningen ;) men da får du google litt da ;) 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Du vil merke at det svir og kanskje hovner opp om du reagerer. Du kan få en ganske stygg reaksjon om du først reagerer, så selv om du gleder deg så villeg ejg testet. Vet ikke hvordan det gjrøes da Anonymkode: a9118...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå