Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes dere det er kos med 14 natta/jeg er så glad i deg/jeg savner deg sånn-meldinger når kjæresten er borte fra deg for en natt eller to? Eller kan det bli litt mye av det gode?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Det hadde faktisk blitt for mye av det gode, men så har jeg en mann som reiser mye.

Jeg hadde fått slitasjegikt i sms-fingeren om jeg skulle ha svart på så mange kosemeldinger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min eks. var fæl med slike meldinger. Han kunne holde meg våken i opptil 2 timer med slike meldinger etter at jeg hadde lagt meg (noe han visste). Til slutt måtte jeg ta det opp med han på en pen måte, noe som gikk helt fint. Dette var ikke grunnen til at det ble slutt mellom oss.

Gjest Daniella_
Skrevet

Det er litt i drøyeste laget. Jeg hadde blitt rimelig lei :o

Gjest happyending
Skrevet

Kjæresten min og jeg bor et stykke fra hverandre, og får naturlig nok ikke sett hverandre så ofte som vi skulle ønske.. Vi bruker å sende ca 2-3 kosemosemeldinger til hverandre nesten hver dag, pluss telefonsamtaler, og det holder i massevis.. =)

Gjest Anonymous
Skrevet

Bra, så da er det ikke jeg som bare er utakknemlig og synes det kan bli litt mye? Kan jo skjønne det nå når han er på sjøen og ikke så ofte har dekning. men det står jo det samme i alle meldingene jo. Jeg kjenner at det faktisk ikke blir koselig, bare irriterende og det er jo ikke meningen. Men sier jeg noe blir han jo såret.

Gjest happyending
Skrevet

Han tror kanskje at du liker alle meldingene han sender, at han bare vil at du skal være glad liksom.. Og det er jo ganske søtt... Jeg vet ikke hvordan jeg ville sagt det, men jeg tror nok jeg ville sagt noe...

Skrevet
Synes dere det er kos med 14 natta/jeg er så glad i deg/jeg savner deg sånn-meldinger når kjæresten er borte fra deg for en natt eller to? Eller kan det bli litt mye av det gode?

TOO MUCH!

En av mine ekser var slik. Det ble så mye "kos jeg er så glad ideg. du er best" og bla bla bla..

Jeg ble så lei, at jeg faktisk ba ham slutte å si det så ofte. Muligens slemt av meg, men alt ble så sukkersøtt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å, jeg ville blitt søkklei. Greit nok at man ikke skal spare på godordene, men jeg mener faktisk at når man sier "glad i deg" 20 ganger om dagen, så mister det litt av meningen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Å' date=' jeg ville blitt søkklei. Greit nok at man ikke skal spare på godordene, men jeg mener faktisk at når man sier "glad i deg" 20 ganger om dagen, så mister det litt av meningen.[/quote']

Kunne ikke vært mer enig! Ord som "jeg er glad i deg" og "jeg elsker deg" mister jo all sjarm og mening.

Skrevet

Det ville jeg syntes var slitsomt. Liker ikke avhengighet av meg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det hadde blitt altfor mye av det gode ja...Jeg hadde nok endt ut med å bli irritert istedet for glad.

Skrevet

Hvis man er nyforelsket så hadde det ikke vært for mye - tvert imot. Når man som meg har vært gift i ørten år så er det faktisk heller litt befriende med en kveld og en natt for seg selv i ny og ne :wink:

Skrevet

14 stykker hadde jeg ansett som masete, men kosemeldinger til et fornuftig antall er bare hyggelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen venniner som ustanselig sender sms til typen når vi er ute sammen og rapporterer om hva som skjer, hvor vi er, hva vi gjør, hva vi spiser, hvor vi skal. Og masse glad i deg, elsker deg, savner deg....

Pffffff- slitsomt!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, stakkars de som får mange kosemeldinger.. :roll:

Skrevet

Får ikke sånne meldinger,noe jeg egentlig er litt glad for,for jeg er fint lite romantisk...liker ikke for mye kliss... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere er heldige som er elsket.

Hvordan i all verden kan dere irritere dere over å motta mange kose-sms`er? Hver gang kjæresten din sendte en, tenkte han på deg.

Skrevet
Hvis man er nyforelsket så hadde det ikke vært for mye - tvert imot. Når man som meg har vært gift i ørten år så er det faktisk heller litt befriende med en kveld og en natt for seg selv i ny og ne  :wink:

:enig_animasjon:

Koldbruna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...