Gå til innhold

Kundeservice som går meg på nervebe


EvaLena

Anbefalte innlegg

Jeg var på senteret en dag tidligere denne uka. Skulle ha en håndkrem og ikke noe annet.

Samtidig ville jeg jo se meg rundt og sjekke om de hadde noen nye lukter etc. Da kommer ekspeditrisen og lurer på om jeg trenger hjelp, noe jeg takke pent nei takk til og at jeg skal bare ha en håndkrem. Da begynner hun å nevne andre produkter som bodyskrubb , noe jeg igjen takket nei takk til. Da maste hun videre om andre tilbud de hadde og kundeklubben jeg kunne melde meg inn i. Jeg kunne også få Mail om kundekvelder hvor jeg da ville bli spesiellt invitert. Jeg takket nei takk til absolutt alt.

Fikk tak i håndkremen jeg var ute etter, betalte og gikk. I utgangspunktet hadde jeg planer om bare håndkremen, men grunn av dette gnålet (som kalles kundeservice) orket jeg ikke gå der mer enn høyst nødvendig.

Jeg er så irritert når de ansatte ikke kan ta ett nei takk og la meg være i fred. De taper omsetning på sånne kunder som meg, men målet er vel noe helt annet.

Jeg blir så sliten av å høre på dette gnålet, hvorfor kan de ikke bare holde seg vekk når jeg takker nei til hjelp?? Blir dere ikke slitne av dette gnålet selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sikkert, men ofte er de som jobber der pålagt å pushe enkelte produkter. Hun som jobber der hater kanskje gnålet vel så mye som du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt!

 

I den ene butikken jeg jobber i (jobber i 3 stykker) skal vi ifølge hovedkontoret holde på slik du beskriver. Både jeg og sjefen driter i det. 

Vi spør kunden om de trenger noe hjelp. Sier de nei, så svarer vi "ok, men vi er rett der hvis det skulle være noe."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt håpløst å gå i butikker der de ansatte henger på en som en klegg. Da går jeg som regel uten å kjøpe noe, blir så stressa av sånt. Synes faktisk at dette var mer utbredt før, heldigvis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, The Kitten skrev:

Skjønner deg godt!

 

I den ene butikken jeg jobber i (jobber i 3 stykker) skal vi ifølge hovedkontoret holde på slik du beskriver. Både jeg og sjefen driter i det. 

Vi spør kunden om de trenger noe hjelp. Sier de nei, så svarer vi "ok, men vi er rett der hvis det skulle være noe."

Hadde enda alle vært sånn, fortsett på samme måte. Jeg legger igjen mere penger når jeg får tusle rundt på egenhånd enn å ha en ansatt på nakken hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Jeg blir sur og gretten når jeg blir mast på på den måten. Har gjort at jeg unngår visse butikker. 

Anonymkode: e808b...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har samme maset på en frisørsalong jeg brukte. Hver gang sto det produkker på bordet foran meg. Har du prøvd denne?jeg bruker bare denne til mine kunder. Helt fantastisk.  Kjempebra til ditt hår.

Neste gang nye produkter og nye lovord,og at frisør bruker bare denne.  Helt fantastisk.

Sånn fortsatte det. En gang følte jeg presset og kjøpte et produkt. Neste gang jeg kom begynte samme maset.sa at jeg kjøpte x produkt forige gang. Ja,men denne er mye bedre. Gikk aldri dit igjen. Fant meg ny frisør

Samme på klesbutikker. De møter deg omtrent i det du kommer inn. Da går jeg. De raper kunder på dette. Hadde jeg sluppet, fått sett meg rundt, hadde det nok endt med et kjøp

Anonymkode: 5518e...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...