Gå til innhold

Mayweather eller McGregor ?

Gjest Visningsnav

Anbefalte innlegg

Gjest Visningsnav

Hvem tror dere vinner eller håper på skal vinne ? Personlig Connor :dany:

Endret av Visningsnav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Marita877 skrev:

Connor er en klovn og skuespiller. Bare slenger dritt og tøffer seg. Kun for å skape oppmerksomhet og tjene de småpengene han får. Det er Mayweather  som soper inn de største pengene så han gjør det med glede. Gleder meg til å se den lille reken av en ire på 40 kg ligge paddeflat i bakken

Han veier 70 :) Og det er hele meningen at de skal tøffe seg på pressekonferansen slik at folk blir hypet til kampen. Både for å vise seg fram og styrke oddsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel lite sannsynlig at McGregor vinner. Han er jo ikke en bokser og de er i samme vektklasse så han har ingen fordel der heller. 

Mayweather hadde nok heller aldri gått med på kampen om han kunne tape. Hans mål har jo vært å være ubeseiret. For McGregor derimot så er det jo greit å tjene masse penger og få masse publisitet og det er ingen skam å tape.  

Endret av Superbruker5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Visningsnav

Ja er lite sannsynlig men det var det også at trump skulle vinne :hakeslepp: eller at liecter skulle vinne ligaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Marita877 skrev:

Connor er en klovn og skuespiller. Bare slenger dritt og tøffer seg. Kun for å skape oppmerksomhet og tjene de småpengene han får. Det er Mayweather  som soper inn de største pengene så han gjør det med glede. Gleder meg til å se den lille reken av en ire på 40 kg ligge paddeflat i bakken

McGregor er fysisk større enn Floyd. Og jeg vil ikke akkurat kalle 80 millioner dollar for småpenger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste mcgreg kan vinne på er en pen knockout. Men mcgreg skal ha for at han går i bokseringen, for way hadde ikke holdt ut mange sekunder i ufc buret.

Men way vinner nok, men det trur jeg mcgreg driter i. Han får så mye penger at det er latterlig, og han får respekt fordi han gikk i buret med way. Så mcgreg har alt og vinne. Way har alt å tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superbruker5 skrev:

Er vel lite sannsynlig at McGregor vinner. Han er jo ikke en bokser og de er i samme vektklasse så han har ingen fordel der heller. 

Mayweather hadde nok heller aldri gått med på kampen om han kunne tape. Hans mål har jo vært å være ubeseiret. For McGregor derimot så er det jo greit å tjene masse penger og få masse publisitet og det er ingen skam å tape.  

Jepp, McGregor har ingenting å tape - bare alt og tjene. Det vil ikke gå utover hans rykte eller ettermæle om han taper mot Floyd da han faktisk ikke er en boxer engang. 

Denne kampen er mer sirkusshow enn en reel kamp.

Det jeg gleder meg til er Canelo vs Gennady Golovkin aka triple G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Visningsnav
12 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvem, hva, hæ?

Bare nevnte syke ting som har skjedd idet siste årene. Trump regner jeg med du har hørt om og liecter er fotball klubb i England 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Visningsnav skrev:

Bare nevnte syke ting som har skjedd idet siste årene. Trump regner jeg med du har hørt om og liecter er fotball klubb i England 

Forstår fremdeles ikke hvem dere snakker om. Hva har Trump med disse andre navnene å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...