AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Min parkett har mistet lakken på flere steder (grunnet slitasje og uhell). Kan jeg lakke kun de små områdene? Hvilken lakk bør jeg da velge å bruke? Anonymkode: 57ffa...b50
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 På 16.7.2017 den 2.31, AnonymBruker skrev: Min parkett har mistet lakken på flere steder (grunnet slitasje og uhell). Kan jeg lakke kun de små områdene? Hvilken lakk bør jeg da velge å bruke? Anonymkode: 57ffa...b50 Det kan du, har gjort det selv. Første gangen slipte vi ned hele gulvet, men så ble det slitt enkelte steder pga stoler etc. Da maskerte jeg og lakerte med spray lakk. Det ble ikke perfekt for du kan se det i enkelt vinkler, men det ble mye bedre. Anonymkode: 09172...281 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan du, har gjort det selv. Første gangen slipte vi ned hele gulvet, men så ble det slitt enkelte steder pga stoler etc. Da maskerte jeg og lakerte med spray lakk. Det ble ikke perfekt for du kan se det i enkelt vinkler, men det ble mye bedre. Anonymkode: 09172...281 Tusen takk! Hvilken spaylakk brukte du? Anonymkode: 57ffa...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå