AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Hei. jeg rotet med en fyr her for en uke siden, men jeg brøt med han fordi jeg fikk helt stygga på han. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det? men klarte ikke være med han eller la han ta på meg.. Han hadde egentlig alt jeg så i en partner men alikavell så klarte jeg ikke fortsatte med han. Han var så god og snill mot meg.. men alikavell så bare skøv jeg han vekk fra meg.. Er så redd for om jeg tok feil valg? eller om det ikke var rett for meg.. Noen som har opplevd noe av dette? mvh me Anonymkode: ce232...08e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Fikk "stygga" på han? Avsmak? Anonymkode: 19231...390 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 Hahahaha. Stygga Anonymkode: a8465...fbc 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 Hvis du får "stygga" på ham og ikke ønsker nærkontakt med ham er han ikke riktig for deg nei. Det sier seg jo i grunnen selv. Si i fra at du synes han er en trivelig og snill fyr men at du overhodet ikke er interessert i noe mer enn vennskap. Anonymkode: 5f653...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #6 Skrevet 16. juli 2017 2 timer siden, Cavia skrev: Dette var et nytt uttrykk for meg.... De sier det flere steder i Norge. Det betyr å få avsmak på noe.. Har hørt at mennesker bruker dette uttrykket de fleste steder i Norge, til og med i Oslo.. Men ja, jeg pleier aldri å bruke dette uttrykket når det gjelder mennesker, mer når det gjelder mat etc. Til ts:Har opplevd å få avsmak for en person etterhvert hvor interessen daler. Det er naturlig når man ikke har følelser. Anonymkode: 12e75...7e1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #7 Skrevet 16. juli 2017 6 timer siden, Cavia skrev: Dette var et nytt uttrykk for meg.... Trodde det bare var meg som ikke hadde hørt det uttrykket! Anonymkode: e9eea...60d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #8 Skrevet 16. juli 2017 Helt vanlig å få stygga på folk for min del. Når interessen daler så vil jeg ikke ha noe mer med de å gjøre, og da blir det sånn at hvis de tar på meg eller forsøker å kysse meg så vrir jeg meg unna. Det betyr ingenting annet enn at personen ikke er riktig, og kanskje også at jeg datet de akkurat litt for lenge. Jeg prøver å være grei og "gi en sjanse", men så ender det opp med at jeg får skikkelig stygga-eller avsmak-på personen. Anonymkode: 20e12...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå