Gjest Visningsnav Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 (endret) Hei. Som i tittelen så etterlyser jeg venner vil bli kjent med folk i en ny by (flyttet hit pga jobb) er en man på 23år og vil gjerne gjøre noe annet en å se på en skjerm på fritiden helst i tilsvarende alder. Det kan for eks være fotball,volleyball u name it. Så bare lurer på om dere har tips på hvordan man kan bli kjent med folk, eller kanskje dere er selv ute etter å bli kjent med folk. i denne nydelige byen. Hadde nok venner og nok ting til å gjøre før jeg ble ganske så lei av face,snaap og alt det jåleri som for folk til sitte hjemme å glane i tlf sine ( som jeg gjør akk nå ). Har hatt planer i flere mnd å dra ut men det er ganske lite kult å dra ut en helg aleine. (har enda ikke prøvd men kan se det for meg ) ser det på som last way out. Vil bli satt enormt pris på all hjelp Endret 16. juli 2017 av Visningsnav
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 I want very much to be your friend Anonymkode: 0c7d0...865
Pipa Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 desverre er ikke Sandefjord byen hvor man lettest kommer i kontakt med andre, mye klikker. Selv jeg som har bodd her i mange år nå har flere venner i nabobyene
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 Dra på James på brygga i helgene så møter du nok mange på din alder (Bare pass deg for enkelte jenter der som er litt vel løse i strikken) Anonymkode: 5acfe...46e 1
petterm Skrevet 16. juli 2017 #5 Skrevet 16. juli 2017 Et sted å begynne er å delta i idretts- eller hobby aktiviteter. Da treffer man i alle fall noen med samme interesser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå