AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #21 Skrevet 15. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han trenger ikke flytte til bygda. Jeg bor i Bergen og han er min type mann så om han skal flytte så kan han flytte hit. Anonymkode: 391bc...255 Jeg bor i bergen😜 hvem er du? Hvorfor er jeg din type mann Anonymkode: 9b4db...f68
Gjest joes0211 Skrevet 15. juli 2017 #22 Skrevet 15. juli 2017 Alle mennesker har forskjellige formeninger om hva vi mener er drømmekjæresten. Ingen ambisjoner er for lave, det er en grunn for at vi er forskjellige og har forskjellige meninger, drømmer, og tanker. Det er ingen ambisjoner i livet som er for små,?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #23 Skrevet 15. juli 2017 Skjønner ikke hvorfor du spør andre. Du må jo leve livet ditt slik som der er rett for deg. Folk lever på forskjellig vis. Er jo en fin kvalitet at du verdsetter familie. Anonymkode: 886fa...1b8
Gjest NotNaomi Skrevet 15. juli 2017 #24 Skrevet 15. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke enda. Vil jo selvfølgelig tjene mer penger. Men litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Kunne starte eget elektriker firma. Men alle gjør jo det nå fortiden. Skal starte eget firma osv Anonymkode: 9b4db...f68 Så finn ut hva du vil. Slutt å stress bare. Følg ditt eget hode :-)
Gjest joes0211 Skrevet 15. juli 2017 #25 Skrevet 15. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor du spør andre. Du må jo leve livet ditt slik som der er rett for deg. Folk lever på forskjellig vis. Er jo en fin kvalitet at du verdsetter familie. Anonymkode: 886fa...1b8 Jeg er veldig enig!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #26 Skrevet 15. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor du spør andre. Du må jo leve livet ditt slik som der er rett for deg. Folk lever på forskjellig vis. Er jo en fin kvalitet at du verdsetter familie. Anonymkode: 886fa...1b8 Fordi jeg syns det er rart når det eneste jeg dagdrømmer om er drømmedamen og familie. Men aldri penger . Rikdom eller andre ting som man vanligvis dagdrømmer om Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymSjiraff Skrevet 15. juli 2017 #27 Skrevet 15. juli 2017 Vet ikke om du bryr deg, men det er lett å kjenne igjen brukeren din og sikker identiteten din om man kjenner deg i virkeligheten. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #28 Skrevet 15. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg syns det er rart når det eneste jeg dagdrømmer om er drømmedamen og familie. Men aldri penger . Rikdom eller andre ting som man vanligvis dagdrømmer om Anonymkode: 9b4db...f68 Eh.. Tror du har en litt lite virkelighetsnær tanke om hva "alle andre" drømmer om. Anonymkode: 60747...789 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #29 Skrevet 15. juli 2017 25 minutter siden, NotNaomi skrev: Nei,nå må du kutte ut da :-) hvorfor ikke bare godta at vi vil hvert vårt? Er nok damer både med høyere og lavere utdanning som vil like muskelmenn :-) Makan. Er du overfladisk da,som tenker som du gjør? :-) Ts spurte, han fikk et svar. Slik er realiteten. Problemet til ts er ikke at han er en muskelmann, men at han har lave og så har han også vist at han bl.a er overfladisk. Ts fremstilte seg som overfladisk i postene, men før jeg sa noe mer ville jeg forhøre meg, og jo, han bekreftet han han er overfladisk. For min del: Like barn leker best. Høy utdanning, høye ambisjoner. I følge ts er jeg visstnok nerdete, out of shape og uattraktiv 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har da null problemer med kvinner. Drar i flust jeg. Pene er de også. Vil vell si jeg har mye mer draget på damene enn det de fleste menn har eller de med høy utdanning:) Men ellers takk for svar. Ambisjonene mine vil vell vokse over tid Anonymkode: 9b4db...f68 Nå vet jeg ikke hvilke damer du drar, men du er likevel uattraktiv for mange. Det er ikke kun pga lave ambisjoner. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sykepleiere høy utdanning? De fleste har ukurante arbeidstider og tjener likavell under 500 000 i året😜 ikke akkurat lukrativt Anonymkode: 9b4db...f68 Ja........... Høy lønn og høy utdannelse henger ikke alltid sammen, dessverre. Anonymkode: 708e7...ea5 1
Gjest NotNaomi Skrevet 15. juli 2017 #30 Skrevet 15. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts spurte, han fikk et svar. Slik er realiteten. Problemet til ts er ikke at han er en muskelmann, men at han har lave og så har han også vist at han bl.a er overfladisk. Ts fremstilte seg som overfladisk i postene, men før jeg sa noe mer ville jeg forhøre meg, og jo, han bekreftet han han er overfladisk. For min del: Like barn leker best. Høy utdanning, høye ambisjoner. I følge ts er jeg visstnok nerdete, out of shape og uattraktiv Nå vet jeg ikke hvilke damer du drar, men du er likevel uattraktiv for mange. Det er ikke kun pga lave ambisjoner. Ja........... Høy lønn og høy utdannelse henger ikke alltid sammen, dessverre. Anonymkode: 708e7...ea5 Og plager det deg ? :-)
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #31 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Og plager det deg ? :-) Nei det plager meg ikke. Det hele er ganske simpelt som jeg allerede har nevnt. Ts spurte, han fikk et svar Anonymkode: 708e7...ea5 1
Gjest NotNaomi Skrevet 15. juli 2017 #32 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei det plager meg ikke. Det hele er ganske simpelt som jeg allerede har nevnt. Ts spurte, han fikk et svar Anonymkode: 708e7...ea5 Det plager deg.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #33 Skrevet 15. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts spurte, han fikk et svar. Slik er realiteten. Problemet til ts er ikke at han er en muskelmann, men at han har lave og så har han også vist at han bl.a er overfladisk. Ts fremstilte seg som overfladisk i postene, men før jeg sa noe mer ville jeg forhøre meg, og jo, han bekreftet han han er overfladisk. For min del: Like barn leker best. Høy utdanning, høye ambisjoner. I følge ts er jeg visstnok nerdete, out of shape og uattraktiv Nå vet jeg ikke hvilke damer du drar, men du er likevel uattraktiv for mange. Det er ikke kun pga lave ambisjoner. Ja........... Høy lønn og høy utdannelse henger ikke alltid sammen, dessverre. Anonymkode: 708e7...ea5 Jeg har dratt de peneste damene hele livet egentlig og er vell derfor jeg også trives best singel. . Det har ingenting med jobben min eller ambisjoner å gjøre. Men heller personeligheten min samt jeg er veldig heldig med utseende Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #34 Skrevet 15. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh.. Tror du har en litt lite virkelighetsnær tanke om hva "alle andre" drømmer om. Anonymkode: 60747...789 Nei. Vertfall alle rundt meg har penger på hjernen. Til å med med god lønn og økonomi så er pengejaget der forsatt og om å tjene mer og mer penger. Gå i dress, drikke sjampagne og ha dyr bil Anonymkode: 9b4db...f68
Sillyline Skrevet 15. juli 2017 #35 Skrevet 15. juli 2017 Du vil finne din drømmedame og stifte familie. Høres ut som et veldig vanlig ønske når man er på din alder. Ellers kommer det nok flere drømmer og ambisjoner etter hvert. Det viktigste er å ikke stagnere. At man vil et sted med det man gjør.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #36 Skrevet 15. juli 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Det plager deg. Det plager tydligvis deg at jeg ikke deler samme syn som deg Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har dratt de peneste damene hele livet egentlig og er vell derfor jeg også trives best singel. . Det har ingenting med jobben min eller ambisjoner å gjøre. Men heller personeligheten min samt jeg er veldig heldig med utseende Anonymkode: 9b4db...f68 Å dra de peneste damene er ikke noe å skryte over (det hører i såfall til ungdomsskolen), og det er også en veldig overfladisk tankegang. Det å ha kjæreste, det å finne "drømmekvinnen" innebærer så mye mer enn bare utseende. Utseende er ikke alt! Jeg vet ikke hvordan din personlighet er, men det å være overfladisk er dessverre en deal breaker for utrolig mange kvinner. Og så kommer lave ambisjoner og andre ting utenom. Ok... Anonymkode: 708e7...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #37 Skrevet 15. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det plager meg ikke. Det hele er ganske simpelt som jeg allerede har nevnt. Ts spurte, han fikk et svar Anonymkode: 708e7...ea5 Jeg tror du er out of shape . Siden det virker litt som at du ikke likte tråden eller at jeg er litt overfladisk som jeg innrømmer Nå må du også huske at menn og kvinner er forskjellig. Menn generelt driter i kvinners status, økonomi og ambisjoner i likhet til dere. Hos oss er utseende og personelighet alt hos en kvinne. Er derfor mange rike menn har throphy wifes. Så med bare å være vakker, deilig og søt jente med ålreit personelighet så scorer du høyest hos menn. Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #38 Skrevet 15. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det plager tydligvis deg at jeg ikke deler samme syn som deg Å dra de peneste damene er ikke noe å skryte over (det hører i såfall til ungdomsskolen), og det er også en veldig overfladisk tankegang. Det å ha kjæreste, det å finne "drømmekvinnen" innebærer så mye mer enn bare utseende. Utseende er ikke alt! Jeg vet ikke hvordan din personlighet er, men det å være overfladisk er dessverre en deal breaker for utrolig mange kvinner. Og så kommer lave ambisjoner og andre ting utenom. Ok... Anonymkode: 708e7...ea5 Jeg er da langt fra så overfladisk som jeg høres ut som. Jeg har flere ganger falr pladask for den "søte jenta" framfor den peneste. Mange ganger. Så det stemmer ikke. Jeg sier bare at jeg er opptatt av at damen holder seg iform og tar godt vare på utseende siden jeg selv gjør det og er opptatt av å holde meg bra. Og jo. Som mann er å dra de peneste damene noe å skryte over. Datingmarkede er på kvinnens side. Så det kreves en haug av kvaliteter og skills for å dra fine damer som mann. Det krever veldig mye. Så det er jeg stolt over😁 det er status blandt oss menn imellom Men men. Hele poenget mitt er at jeg ikke er så overfladisk som jeg har utgitt meg for. Fint smil, øyne, langt hår og bra kropp setter jeg mest pris på. Siden jeg er like opptatt av det på meg selv Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #39 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror du er out of shape . Siden det virker litt som at du ikke likte tråden eller at jeg er litt overfladisk som jeg innrømmer Nå må du også huske at menn og kvinner er forskjellig. Menn generelt driter i kvinners status, økonomi og ambisjoner i likhet til dere. Hos oss er utseende og personelighet alt hos en kvinne. Er derfor mange rike menn har throphy wifes. Så med bare å være vakker, deilig og søt jente med ålreit personelighet så scorer du høyest hos menn. Anonymkode: 9b4db...f68 Her viser du også en negativ side ved deg. Nei, jeg er normalvektig og ganske attraktiv. Jeg er dog nerdete- og stolt! Jeg skal innrømme at mitt inntrykk av deg ikke er det beste, og dette innlegget hjelper ikke stort heller. Når du spør et slikt spørsmål må du nesten forvente å få svar som du kanskje ikke liker. Du synes jo selv at du har for lave ambisjoner? Hvorfor spør du slike spørsmål om du ikke tåler å få det bekreftet? Da er det nok lurest å ikke spør på et åpent forum. Du finner sikkert en kjæreste som også er en smule overfladisk og som har lave ambisjoner. Du kan derimot ikke regne med at du vil være aktuell for alle kvinner. Du har jo allerede utelukket kvinner med høyere utdanning og kaller dem stygge ting. Jeg bryr meg ikke om status eller penger. Jeg bryr meg om ambisjoner, om at han er oppegående og intellektuell. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er da langt fra så overfladisk som jeg høres ut som. Jeg har flere ganger falr pladask for den "søte jenta" framfor den peneste. Mange ganger. Så det stemmer ikke. Jeg sier bare at jeg er opptatt av at damen holder seg iform og tar godt vare på utseende siden jeg selv gjør det og er opptatt av å holde meg bra. Og jo. Som mann er å dra de peneste damene noe å skryte over. Datingmarkede er på kvinnens side. Så det kreves en haug av kvaliteter og skills for å dra fine damer som mann. Det krever veldig mye. Så det er jeg stolt over😁 det er status blandt oss menn imellom Men men. Hele poenget mitt er at jeg ikke er så overfladisk som jeg har utgitt meg for. Fint smil, øyne, langt hår og bra kropp setter jeg mest pris på. Siden jeg er like opptatt av det på meg selv Anonymkode: 9b4db...f68 Du fremstiller deg dessverre ganske overfladisk her. Du snakker fortsatt kun om utseende i dette innlegget, både om deg selv og kvinner. Det går kun på utseende hos deg. Kan du heller nevne bra kvaliteter i en dame? Hvilke kvaliteter har drømmedama de? Hvilke gode kvaliteter har du? Hva kan du tilby drømmedama de? Anonymkode: 708e7...ea5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #40 Skrevet 15. juli 2017 Får ofte høre at jeg har lave ambisjoner, men er uenig. Jeg ønsker meg et typisk A4 liv, fordi det er noe helt annet enn det jeg ble oppvokst med. Utviklingshemmet bror, psykisk lidelse og skilte foreldre. Jeg ønsker med en bra mann, grei jobb, søte barn og et fint hus, gjerne i et familiestrøk. Mine andre venner har store ambisjoner om å bli rik, reise verden rundt eller oppleve store ting. Jeg vil bare ha et normalt og fint liv med en mann jeg elsker - og ser ikke hva som er så galt med å ønske det. Anonymkode: 1e91f...766 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå