AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Helt siden jeg var liten har jeg alltid sett opp til 2 forskjellige menn......muskelmenn , menn med muskuløs kropp og mandig karakter (macho man) og menn med den peneste dama. Jeg begynte tidlig å trene med vekter og fant ut at dette var noe jeg faktisk var veldig flink til. Så nå er jeg muskelmann og trives med det. Men som sagt så har jeg alltid også sett opp til de med den peneste kjæresten og har alltid tenkt siden jeg var liten at å ende opp med den beste damen og etterhvert en fin familie var noe av det jeg ønsket meg mest her i livet. Uten om dette har jeg aldri hatt noen særlige ambisjoner eller drømmer i livet De fleste drømmer om å bli rik eller bli best i en idrett osv. Mens jeg er her og dagdrømmer om den perfekte kjæresten. Barn som jeg vil ha i framtiden, hund og hus Må også nevne at jeg er adoptert og fikk lite nærhet og kjærlighet som barn gjennom oppvekst om det har noe å si. Veldig lite kontakt med fosterfamilie. Kanskje det har noe med mitt brennende ønske å gjøre Jeg nyter singellivet nå i en alder av 25 og kommer nok til å gjøre det litt ut i 30årene også. Men målet mitt er å ende opp med drømmedamen og drømmefamilien. Hva synest dere? Er dette lavmål eller er det andre med lignende ambisjoner? Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Har du ingen ambisjoner om utdanning og jobb? De beste damene vil ha en mann som lever for mer enn muskler og familie. Anonymkode: de525...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ingen ambisjoner om utdanning og jobb? De beste damene vil ha en mann som lever for mer enn muskler og familie. Anonymkode: de525...d9a Jeg har en grei jobb som håndtverker og normal lønn 550 000 i året Anonymkode: 9b4db...f68 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du ingen ambisjoner om utdanning og jobb? De beste damene vil ha en mann som lever for mer enn muskler og familie. Anonymkode: de525...d9a Synes TS høres ganske realistisk ut. Mannfolk med god utdannelse vil oftere ha en på samme nivå og siden TS ikke har store ambisjoner er det enklere for henne å finne en muskelmann. Anonymkode: 436ec...3b5 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ingen ambisjoner om utdanning og jobb? De beste damene vil ha en mann som lever for mer enn muskler og familie. Anonymkode: de525...d9a Må også nevne at hun som er min crush nå er sammen med en med lav betalt service jobb. Så tror neppe lønn/jobb har noe å si så lenge man kan forslrge seg selv Anonymkode: 9b4db...f68 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes TS høres ganske realistisk ut. Mannfolk med god utdannelse vil oftere ha en på samme nivå og siden TS ikke har store ambisjoner er det enklere for henne å finne en muskelmann. Anonymkode: 436ec...3b5 Jeg skjønnte faktisk ikke helt hva du mente med det innlegget ditt. Kan du formulere det litt lettere. Ts (meg) er mann Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #7 Skrevet 15. juli 2017 Går du kun etter utseende? Er du overfladisk? Det finnes jo noen kvinner som liker muskelmann og god lønn. Så finnes det dem som aldri kunne ha datet deg. Slik vil det alltid være. For ei kvinne med høyere utdanning og ambisjoner ville nok du har vært uaktuell. Anonymkode: 708e7...ea5
bruker54321 Skrevet 15. juli 2017 #8 Skrevet 15. juli 2017 Det er jo dine ambisjoner, det har jo ikke noe å si om andre har andre ambisjoner i livet. Når det er sagt så er det jo bare en ambisjon frem til du har nådd målet.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #9 Skrevet 15. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går du kun etter utseende? Er du overfladisk? Det finnes jo noen kvinner som liker muskelmann og god lønn. Så finnes det dem som aldri kunne ha datet deg. Slik vil det alltid være. For ei kvinne med høyere utdanning og ambisjoner ville nok du har vært uaktuell. Anonymkode: 708e7...ea5 Jeg liker helst kvinner med veldig pent utseende og som trener like mye som jeg gjør. Fin kropp er viktig. Da tenner man på hverandre og har et bra sex liv. Så jeg vil si jeg er litt overfladisk ja Jeg syns de fleste kvinner med hlyere utdanning som oftest er way out of shape og litt nerdete kanskje. Syns de peneste og beste damene har helt vanlige yrker som sykepleier, jobb i serviceyrker, frisør osv Vertfall slik jeg har opplevd det Jeg har dessverre ikke fått noen større ambisjoner. Men er åpen for det. Kan jo godt være jeg får det når jeg blir litt eldre Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #10 Skrevet 15. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker helst kvinner med veldig pent utseende og som trener like mye som jeg gjør. Fin kropp er viktig. Da tenner man på hverandre og har et bra sex liv. Så jeg vil si jeg er litt overfladisk ja Jeg syns de fleste kvinner med hlyere utdanning som oftest er way out of shape og litt nerdete kanskje. Syns de peneste og beste damene har helt vanlige yrker som sykepleier, jobb i serviceyrker, frisør osv Vertfall slik jeg har opplevd det Jeg har dessverre ikke fått noen større ambisjoner. Men er åpen for det. Kan jo godt være jeg får det når jeg blir litt eldre Anonymkode: 9b4db...f68 Du vil nok være uaktuell for mange kvinner, og ja, du har bl.a veldig lave ambisjoner. Bare så du vet det så har sykepleiere bachelorgrad, altså høyere utdanning Anonymkode: 708e7...ea5 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #11 Skrevet 15. juli 2017 Ja, det høres litt spesielt å se opp til andre menn bare fordi de har en pen kjæreste. Det virker ganske overfladisk. Det er heller ikke noe som heter en "perfekt" kjæreste eller familie. Hva gjør du når noe av dette går skeis? For slik er livet skjønner du. Anonymkode: 60747...789 2
Gjest NotNaomi Skrevet 15. juli 2017 #12 Skrevet 15. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønnte faktisk ikke helt hva du mente med det innlegget ditt. Kan du formulere det litt lettere. Ts (meg) er mann Anonymkode: 9b4db...f68 Du. Dine ønsker og drømmer er helt ok. Det er deg! Og deg skal du lytte til og følge. Følg ditt hode du,og blås i hva andre mener. Jeg er heller ikke så ambisiøs. Men jeg fulgte meg,og for to dager siden fikk jeg en megaforespørsel ang min hobby og lidenskap . Helt ut av det blå. Fordi jeg er avslappet og har tenkt:- meg er meg og jeg og jeg har mine interesser og lidenskap. Med senkede skuldre. Og likevel fikk jeg det jeg det jeg ønsket. Uten annet enn å ønske det. :-) vi skal lytte til oss selv,og ingen andre. Du er deg. Det er mer enn bra nok. Jeg lover!
Gjest NotNaomi Skrevet 15. juli 2017 #13 Skrevet 15. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går du kun etter utseende? Er du overfladisk? Det finnes jo noen kvinner som liker muskelmann og god lønn. Så finnes det dem som aldri kunne ha datet deg. Slik vil det alltid være. For ei kvinne med høyere utdanning og ambisjoner ville nok du har vært uaktuell. Anonymkode: 708e7...ea5 Nei,nå må du kutte ut da :-) hvorfor ikke bare godta at vi vil hvert vårt? Er nok damer både med høyere og lavere utdanning som vil like muskelmenn :-) Makan. Er du overfladisk da,som tenker som du gjør? :-)
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #14 Skrevet 15. juli 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men som sagt så har jeg alltid også sett opp til de med den peneste kjæresten og har alltid tenkt siden jeg var liten at å ende opp med den beste damen og etterhvert en fin familie var noe av det jeg ønsket meg mest her i livet. Uten om dette har jeg aldri hatt noen særlige ambisjoner eller drømmer i livet De fleste drømmer om å bli rik eller bli best i en idrett osv. Mens jeg er her og dagdrømmer om den perfekte kjæresten. Barn som jeg vil ha i framtiden, hund og hus Hva synest dere? Er dette lavmål eller er det andre med lignende ambisjoner? Anonymkode: 9b4db...f68 En mann med lave ambisjoner har nok større muligheter for å treffe på en jente med like lave ambisjoner ute på bygda og i småstedene enn i byene. En "perfekt" kjæreste inneholder(eller bør ihvertfall inneholde) så mye mer enn et pent ytre. Du må ikke glemme at denne pene damens pene ytre begynner å falme allerede i andre halvdel av 20-årene. Det samme gjelder for mannen. Å ha ambisjoner og flere strenger å spille på(herunder utdanning, jobb,god økonomi, kjøpekraft, status) ville nok gjort deg mer attraktiv for flere damer. Anonymkode: cf309...2b7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #15 Skrevet 15. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil nok være uaktuell for mange kvinner, og ja, du har bl.a veldig lave ambisjoner. Bare så du vet det så har sykepleiere bachelorgrad, altså høyere utdanning Anonymkode: 708e7...ea5 Jeg har da null problemer med kvinner. Drar i flust jeg. Pene er de også. Vil vell si jeg har mye mer draget på damene enn det de fleste menn har eller de med høy utdanning:) Men ellers takk for svar. Ambisjonene mine vil vell vokse over tid Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #16 Skrevet 15. juli 2017 9 minutter siden, NotNaomi skrev: Nei,nå må du kutte ut da :-) hvorfor ikke bare godta at vi vil hvert vårt? Er nok damer både med høyere og lavere utdanning som vil like muskelmenn :-) Makan. Er du overfladisk da,som tenker som du gjør? :-) Altså jeg har da god og grei inntekt også. 550 k i året er ikke gale Jeg lurte bare på om jeg burse skaffe meg mer ambisjoner. Syns det er rart at jeg ikke har noen store drømmer eller mål enda Anonymkode: 9b4db...f68 1
Gjest NotNaomi Skrevet 15. juli 2017 #17 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså jeg har da god og grei inntekt også. 550 k i året er ikke gale Jeg lurte bare på om jeg burse skaffe meg mer ambisjoner. Syns det er rart at jeg ikke har noen store drømmer eller mål enda Anonymkode: 9b4db...f68 Javel. Hvorfor syns du det er rart? Vet du ikke hva du egentlig vil da?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #18 Skrevet 15. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil nok være uaktuell for mange kvinner, og ja, du har bl.a veldig lave ambisjoner. Bare så du vet det så har sykepleiere bachelorgrad, altså høyere utdanning Anonymkode: 708e7...ea5 Er sykepleiere høy utdanning? De fleste har ukurante arbeidstider og tjener likavell under 500 000 i året😜 ikke akkurat lukrativt Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #19 Skrevet 15. juli 2017 Han trenger ikke flytte til bygda. Jeg bor i Bergen og han er min type mann så om han skal flytte så kan han flytte hit. Anonymkode: 391bc...255
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #20 Skrevet 15. juli 2017 3 minutter siden, NotNaomi skrev: Javel. Hvorfor syns du det er rart? Vet du ikke hva du egentlig vil da? Nei ikke enda. Vil jo selvfølgelig tjene mer penger. Men litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Kunne starte eget elektriker firma. Men alle gjør jo det nå fortiden. Skal starte eget firma osv Anonymkode: 9b4db...f68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå