Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Ser de reklamerer her inne på Kvinneguiden for Biogime produkter. Er det noen her inne som har prøvd de og som kan dele sine erfaringer med meg? I en alder av 28 sliter jeg fortsatt med litt kviser og lurer nå på om dette kan være noe for meg.
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Jeg tror ikke noen her inne noensinne vil prøve Biogime, etter at en gjest skamløst i lengre tid har forpestet en hel masse innlegg med reklame for merket...
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Jeg tror ikke noen her inne noensinne vil prøve Biogime' date=' etter at en gjest skamløst i lengre tid har forpestet en hel masse innlegg med reklame for merket...[/quote'] Helt enig! Denne gjesten var tydeligvis konsulent for Biogime og reklamerte verre enn en Always-reklame :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Det er jo synd. Har ikke fått med meg dette jeg!
Gjest Daniella_ Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 Ja...etter den reklameringen så ble dette produktet bare "slitsomt" i mine øyne Interreserer meg ikke for det. Hadde det vært SÅ bra som reklamerer påsto, hadde man vel ikke behøvd å sprenge et helt forum vel?
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 Du har et godt poeng der! Det er vel noen uprofesjonelle markedsførere som ble litt overivrig da produktet ble reklamert for her på KG.
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 Slitsomt, påtrengene og patetisk. Husker at flere av innleggene begynte med: "Hei jenter, nå skal dere få høre om noe helt fantastisk...."
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2005 #8 Skrevet 8. januar 2005 Jeg tror ikke noen her inne noensinne vil prøve Biogime, etter at en gjest skamløst i lengre tid har forpestet en hel masse innlegg med reklame for merket... Enig.. Troverdigheten min til biogime er ikke stor etter dette..
Ania Skrevet 8. januar 2005 #9 Skrevet 8. januar 2005 Jeg ser at katastrofen, som ble stelt i stand av en som jobbet med markedsføring av våre produkter, stadig får nye dimensjoner. Personen som gjorde dette er ikke lenger tilknyttet vårt firma. Det som han gjorde var uetisk og i strid med vår policy. Jeg viser til forum på vårt nettsted hvor vi klart sier ifra at vi ikke ønsker å spamme andre nettsteder. Mvh, Ania Biogime Norge ans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå