Sola* Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 (endret) Hei. Jeg søkte på 3 studier i tilfellet jeg ikke skulle bestå eksamen nå i vår. Jeg bestod og glemte å trekke søknaden inne på SO. Lurer derfor på hva som skjer om jeg kommer inn på noen av studiene jeg har søkt, mister jeg skoleplassen jeg har? Går det an å takke nei til studiene, og beholde studieplassen jeg har? Ble litt nærvøs her.. Endret 15. juli 2017 av Sola*
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Du bare takker nei dersom du får tilbud om studieplass. Nå vet jeg ikke hvilken studieplass du har fra før, men tviler veldig sterkt på at du mister den som følge av studietilbud på SO. Anonymkode: f7676...327
Sola* Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bare takker nei dersom du får tilbud om studieplass. Nå vet jeg ikke hvilken studieplass du har fra før, men tviler veldig sterkt på at du mister den som følge av studietilbud på SO. Anonymkode: f7676...327 Okei, takk for svar! Går barnehagelærerutdanningen(bachelor). Så at man kan ta kontakt med SO om man lurer på noe ang søknaden så kanskje jeg skal sende en mail for sikkerhetsskyld Endret 15. juli 2017 av Sola*
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 Men det er vel ikke noe frist for å trekke søknaden? Anonymkode: 3031f...f3f
Cavia Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 Har blitt spurt om noe lignende før, håper disse svarene kan hjelpe
Sola* Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2017 6 minutter siden, Cavia skrev: Har blitt spurt om noe lignende før, håper disse svarene kan hjelpe Tusen takk! Nå ble jeg litt letta, har ikke tenkt på det engang før jeg kom på at jeg kanskje burde søette søknaden ettersom jeg har studieplass til høsten og semesteravgift allerede er betalt!
Sola* Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er vel ikke noe frist for å trekke søknaden? Anonymkode: 3031f...f3f Jo, 12.07 er den
Cavia Skrevet 15. juli 2017 #8 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, Sola* skrev: Tusen takk! Nå ble jeg litt letta, har ikke tenkt på det engang før jeg kom på at jeg kanskje burde søette søknaden ettersom jeg har studieplass til høsten og semesteravgift allerede er betalt! Bra. Det går vel også egentlig an å være student på flere linjer samtidig, men f.eks på UiO så vil de inndra studierett på tidligere program når noen starter på en annen linje hvis de allerede går på visse studieretninger, da kommer det en slik beskjed i brev fra SO. Men det har vel ingenting å si så lenge man ikke takker ja. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #9 Skrevet 15. juli 2017 Nei, selvfølgelig gjør du ikke det. Nå må du jo huske på at det er flere som går to studieløp samtidig. Anonymkode: 6e98d...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå