AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Fant ingen gruppe som passet til denne.. Men det jeg lurer på er om noen har noen gode erfaringer med spå telefon eller tror på det, og om noe av det dere har blitt spådd om har stemt i ettertid ? Jeg lurer fordi jeg har ringt spåtelefon og fikk et svar jeg ikke ville ha, og lurer derfor på hvor mye jeg skal legge i det hun fortalte.. Anonymkode: 0b1e2...446
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fant ingen gruppe som passet til denne.. Men det jeg lurer på er om noen har noen gode erfaringer med spå telefon eller tror på det, og om noe av det dere har blitt spådd om har stemt i ettertid ? Jeg lurer fordi jeg har ringt spåtelefon og fikk et svar jeg ikke ville ha, og lurer derfor på hvor mye jeg skal legge i det hun fortalte.. Anonymkode: 0b1e2...446 På nettet florerer det av den ene annonsen etter den andre om spådamer og av disse spådamene er det svært svært få som kan det de driver med. Mye av det skal man ikke ta seriøst i det hele tatt. Selv har jeg før i tiden sløst bort masse penger på mange forskjellige spådamer, lite har stemt og pengene kunne jeg heller brukt på noe mye bedre. Vil vel påstå at det er et par stykker av de jeg har ringt som virkelig kan det de driver med, og jeg har ringt mange. Anonymkode: bdee5...15b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Ts jeg kan legge kort på deg og så kan vi se om du får samme svar fra meg som henne. Anonymkode: a90f5...002
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 På 25.7.2017 den 8.50, AnonymBruker skrev: Ts jeg kan legge kort på deg og så kan vi se om du får samme svar fra meg som henne. Anonymkode: a90f5...002 Jeg så ikke denne før nå jeg, hehe... ja kan du det ? Anonymkode: 0b1e2...446
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg så ikke denne før nå jeg, hehe... ja kan du det ? Anonymkode: 0b1e2...446 Hei. Jeg er ikke den som du svarer, men jeg kan legge kort til deg på dette. Det er en fin test for meg og kortene. Handler det om impulsivt hastverk inn i noe? Krangler og å miste kontrollen over noe. Anonymkode: a90f5...002
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Skrevet 12. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ikke den som du svarer, men jeg kan legge kort til deg på dette. Det er en fin test for meg og kortene. Handler det om impulsivt hastverk inn i noe? Krangler og å miste kontrollen over noe. Anonymkode: a90f5...002 Hei, hvor kan du gjøre dette ? Anonymkode: 0b1e2...446
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #7 Skrevet 12. oktober 2017 Tror ikke på spå telefon Anonymkode: aa08c...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå