Gå til innhold

Tilbake til jobb etter ferie på mandag, gruer meg :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre så er det sånn at jeg virkelig HATER jobben min. Har søkt jobber i over 1 år uten å få noe nytt. Heldigvis er det greie folk jeg jobber med, så det gjør det enklere å holde ut. Men er så kjipt at jeg må tilbake på mandag.. vil ha mer ferie! Tips til å gjøre arbeidsdagene hyggeligere? 

Anonymkode: dcdbb...a8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg en bok eller les en e-bok.
Lag deg god lunsj å ta med, så har du noe å se fram til i pausen som f.eks kyllingsalat. 
Jeg har netflix-konto, og i pausen pleier jeg å se på serier haha. Det kan vel du også prøve?

Anonymkode: e5616...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du ikke liker med jobben din? 

Anonymkode: fcf8a...f2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.7.2017 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke liker med jobben din? 

Anonymkode: fcf8a...f2d

Det er bare så ufattelig kjedelig. Samme arbeidsoppgavene dag ut og dag inn. I tillegg er det mye forskjellsbehandling og jeg kommer aldri til å gå opp i lønn..

Denne uka har vært ok men ufattelig kjedelig. Det er faktisk så ille at jeg sovner i møter. Prøver å skjerpe meg men trives virkelig ikke. Er kun arbeidsmiljøet som er bra, + ganske mye frihet i min jobb + grei sjef. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne uka har vært ok men ufattelig kjedelig på jobb? Er du ikke på ferie? Bestem deg!

Anonymkode: 1c67e...247

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne uka har vært ok men ufattelig kjedelig på jobb? Er du ikke på ferie? Bestem deg!

Anonymkode: 1c67e...247

Er du full eller high on drugs? Skrev at jeg var tilbake på jobb denne uka. Lær deg å lese innlegg før du svarer. Og ikke vær så sint og aggressiv ;) Så denne uka har vært kjedelig. 

• Liker 4
Skrevet

Bytt jobb! Forrige jobben min var helt forferdelig, ble kvalm på vei til jobb og var nesten desperat når klokken var halv ti på formiddagen, føltes ut som om jeg hadde vært der i 10 timer, byttet jobb IG jeg gleder meg til jobb hver dag! Har hatt to uker ferie nå, skal ha to til, men gleder meg masse til å komme på jobb igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, csb skrev:

Bytt jobb! Forrige jobben min var helt forferdelig, ble kvalm på vei til jobb og var nesten desperat når klokken var halv ti på formiddagen, føltes ut som om jeg hadde vært der i 10 timer, byttet jobb IG jeg gleder meg til jobb hver dag! Har hatt to uker ferie nå, skal ha to til, men gleder meg masse til å komme på jobb igjen. 

Så bra du trives i jobben din :) Jeg har søkt i over 1 år etter ny jobb uten å få noe.. har vært på masse intervjuer men får ikke ny jobb så lett. Det er arbeidsoppgavene som er demotiverende for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Så bra du trives i jobben din :) Jeg har søkt i over 1 år etter ny jobb uten å få noe.. har vært på masse intervjuer men får ikke ny jobb så lett. Det er arbeidsoppgavene som er demotiverende for min del.

Kan jeg få spørre hva du jobber med? Hvilken sektor eller hvilken type arbeid? :)

Anonymkode: bb528...654

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg få spørre hva du jobber med? Hvilken sektor eller hvilken type arbeid? :)

Jeg jobber i bank, innen anti-hvitvasking. Høres spennende ut kanskje, men er veeldig repetitivt. Jeg var veldig ivrig i begynnelsen for det er jo et spennende område egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i bank, innen anti-hvitvasking. Høres spennende ut kanskje, men er veeldig repetitivt. Jeg var veldig ivrig i begynnelsen for det er jo et spennende område egentlig. 

Livet er i alle fall alt for kort til å kaste bort tid i en jobb du hater, du gjør helt rett i å finne noe annet :)

AnonymBruker
Skrevet

Livet er i alle fall alt for kort til å kaste bort tid i en jobb du hater, du gjør helt rett i å finne noe annet :)

Livet er for kort til å jobbe i det hele tatt, skal jeg si deg:icon_lol:

Anonymkode: a218d...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...