Gå til innhold

Hva betyr å jobbe med personligheten..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser flere skriver det her i singelforumet, at man må jobbe med personligheten for å få kjæreste. Men hva betyr dette i praksis? Jeg skjønner veldig dårlig abstrakte ting så dette må jeg få forklart assa.

Vet forøvrig om flere damer med bedriten personlighet som har type.. f.eks jenter som mobbet på skolen og sånn. fatter ikke at noen menn vil ta i disse med tang en gang. Så, å jobbe med personligheten, hva legger dere i det? 

Anonymkode: e69f5...254

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser flere skriver det her i singelforumet, at man må jobbe med personligheten for å få kjæreste. Men hva betyr dette i praksis? Jeg skjønner veldig dårlig abstrakte ting så dette må jeg få forklart assa.

Vet forøvrig om flere damer med bedriten personlighet som har type.. f.eks jenter som mobbet på skolen og sånn. fatter ikke at noen menn vil ta i disse med tang en gang. Så, å jobbe med personligheten, hva legger dere i det? 

Der har du nok et tips til deg selv (uthevet) som du kan starte å jobbe med. 

Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Det kommer helt an på. Om du tar hvilken som helst mann er det bare å sprute på med sminke og dårlig selvtilit, så finner du en som er villig til å utnytte deg

Om du vil ha en som passer personligheten din må du finne ut hvem du er og hva du liker, og tørre stå for det. 

Om du vil ha en høystatus kjæreste kler du de i dyre klær og later som om du er en dyr vare, selv om du ikke er det. Utseende, klær og livsstil er alt. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Overrasket skrev:

Der har du nok et tips til deg selv (uthevet) som du kan starte å jobbe med. 

Hva mener du? Har du en fetish for slemme jenter som liker å mobbe andre? Disse damene fortjener ingen mann. De har ødelagt livene til både meg og andre. Og jeg vet fra andre at de er like bitchy og slemme i dag, som i skoletiden.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har skrevet at man bør jobbe med personligheten sin. 

Det er mye man kan jobbe med. Er man sutrete? Lager man mye drama? Lytter man? Snakker man til andre med respekt? Følger man med på om den andre personen er interessert i det man forteller? Kjefter man unødvendig? Er man kranglete? 

Endret av Superbruker5
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Superbruker5 skrev:

Det er mye man kan jobbe med. Er man sutrete? Lager man mye drama? Lytter man? Snakker man til andre med respekt? Følger man med på om den andre personen er interessert i det man forteller? Kjefter man unødvendig? Er man kranglete? 

Skjønner. Men det er da sjelden folk sier fra til deg om disse tingene, og ikke alle har selvinnsikt. Så hvordan skal man vite hva man bør jobbe med da? 

Skrevet
12 minutter siden, Superbruker5 skrev:

Er enig i dette, det er jo negative ting man faktisk kan rette på med litt selvinnsikt. Men å endre på seg selv og sin personlighet for å bli likt av andre er ikke bra. Det går faktisk ikke i mange tilfeller, slik som å være morsom og kul, det blir bare noe påklistret som ikke kan læres, det er bare slik man er. Da ender man opp med å lure seg selv, og ingen andre. Da må man heller lete etter mennesker som faktisk liker deg slik som du er, det er nok av mennesker der ute som de fleste passer sammen med.

Men igjen, negative ting som du ramser opp, som faktisk ikke noen sitter pris på, og som bare er blitt slik fordi man ikke har fått tilbakemeldinger om det, ja det bør man rette på. Var selv dårlig til å lytte på andre en periode, men så det faktisk selv, elsker nå å lytte til andre, uten å si veldig mye tilbake. Da kan man faktisk lære mye.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Har du en fetish for slemme jenter som liker å mobbe andre? Disse damene fortjener ingen mann. De har ødelagt livene til både meg og andre. Og jeg vet fra andre at de er like bitchy og slemme i dag, som i skoletiden.

Jeg leste en tråd her inne for noen uker siden, hvor noen ble utrolig sinte på ts fordi hun skulle prøve seg på typen til ei som hadde mobbet henne. Dette er litt rart her inne. Det skal ingenting til før man er slem mot de som har mobbet :P

Anonymkode: f369e...8ba

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det at man mobbet på skolen betyr da ikke at man er slem i dag. Det kan jo hende de har jobbet med personligheten ;) 

Sier hun som ble mobbet.

Endret av Inwe
  • Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Men det er da sjelden folk sier fra til deg om disse tingene, og ikke alle har selvinnsikt. Så hvordan skal man vite hva man bør jobbe med da? 

Ved å ta imot rådene du får her inne :)  Har man ikke et snev av selvinnsikt hjelper heller ikke råd, da er man fortapt i sitt eget jeg, og må bare leve med det. Furte, krangle og ikke lytte til andre vet du best selv om det passer på deg selv eller ikke. Jeg var dårlig til å lytte, og ved å traktere slike forum så jeg at "dette er jo meg", vips så kunne jeg rette på det, og det kostet meg ikke en kalori. Du verden så mye man lærer av det også, ofte er taushet gull, og tale sølv.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Inwe skrev:

Det at man mobbet på skolen betyr da ikke at man er slem i dag. Det kan jo hende de har jobbet med personligheten ;) 

Sier hun som ble mobbet.

Som sagt så har jeg kontakter i hjembygda som kan bekrefte at disse jentene er like slemme og mobbete i dag. Og da fatter jeg bare ikke at noen menn vil være sammen med slike drama queens som slenger dritt til alle. Hvorfor vil menn ha slike damer? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være visse ting ved deg og livet du lever (personligheten) som ikke er fair og ta med seg inn i ett forhold... "egoet" 

Anonymkode: 05836...0fd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så har jeg kontakter i hjembygda som kan bekrefte at disse jentene er like slemme og mobbete i dag. Og da fatter jeg bare ikke at noen menn vil være sammen med slike drama queens som slenger dritt til alle. Hvorfor vil menn ha slike damer? 

Det må du jo spørre mennene dems om. Hvorfor er damer sammen med menn som trykker de ned? 

Ofte sliter faktisk de som trykker folk ned med enn de som blir trykket ned. Feks min beste venninne var en av mine mobbere på skolen. Hun har sliti (og sliter fortsatt) mer psykisk enn meg.

• Liker 3
Skrevet

Kan bety å bearbeide/forsone seg med fortid så man blir tryggere og snillere.

Finne en lidenskap så man blir mer levende.

Eller bare få en personlighet i det hele tatt, hvis man er veldig styrt av mainstream statussymboler.

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer kommer mer unna med en dårlig personlighet og\eller (uninteresann personlighet) - menn er mest visuelle og tenner på det. Om damer har psykiske problemer, dårlig personlighet osv osv så betyr det ikke så mye så lenge de er bra å se på.

Det fungerer litt annerledes om du er mann ...da er slike "flaws" tabu for det meste og du blir ikke vurdert engang om du er litt "sjenert" av person hvis du er mannfolk. 

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, Xcase33 skrev:

Damer kommer mer unna med en dårlig personlighet og\eller (uninteresann personlighet) - menn er mest visuelle og tenner på det. Om damer har psykiske problemer, dårlig personlighet osv osv så betyr det ikke så mye så lenge de er bra å se på.

Det fungerer litt annerledes om du er mann ...da er slike "flaws" tabu for det meste og du blir ikke vurdert engang om du er litt "sjenert" av person hvis du er mannfolk. 

Dette synes jeg er rart.  Mennene har vel ikke allverdens personlighet - eller i hvert fall ikke en dybde i personligheten som damene får nyte godt av - hvis de bare ser utseende på dama?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får tilbakemeldinger fra ditt nettverk - familie, venner, mennesker du dater. Derfor er det essensielt å HA et nettverk, samt å være ærlig med venner og familie, og tåle at de er ærlige med deg. 

De fleste som har søsken har opplevd å få tilbakemeldinger på ting gjennom oppveksten.

Hvis du ikke har den videste peiling, kan du spørre. 

Anonymkode: 0f3c7...6d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å se på andre mennesker og tenke over hvorfor jeg liker dem eller hvorfor de er populære. 

Anonymkode: 278a3...f2a

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Elghund skrev:

Dette synes jeg er rart.  Mennene har vel ikke allverdens personlighet - eller i hvert fall ikke en dybde i personligheten som damene får nyte godt av - hvis de bare ser utseende på dama?

Ovenfor damer så har menn en fantastisk personlighet i deres øyne om man som regel er av den enkle sorten....helst litt player. 
IQ er forbundet med personlighetstrekk som sjenanse, være innadvendt, kjedelig, tilbaketrukken osv ..ikke noe av det der drar damer for å si det slik :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...