Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Flere som bruker disse? Jeg må si at jeg er strålende fornøyd med disse tampongene og jeg får hver måned en pakke sendt hjem i posten :-) Til de som ikke vet hva Ellen tamponger er for noe; Ellen tamponger er tamponger som inneholder melkesyrebakterier, noe som fører til færre ubehag for kvinner. Jeg har merket stor forskjell! Det er 8 stk i pakken og koster 35 kroner inkludert frakt. Les mer på; http://www.ellen.se Mulig det har vært noe snakk om Ellen tampongen her før, men hvis ikke, så er dette et nyttig tips
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Hmmmm - dette var nytt for meg. Jeg har vært plaget med bakterieinfeksjon i skjeden. Virker disse tampongene forebyggende eller?
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Jepp, de melkesyrebakteriene som er i tampongen forebygger og forhindrer eventuelle infeksjoner ved å opprettholde naturlig balanse og Ph-verdi i skjeden. Se nærmere på linken i det første innlegget mitt, så får du mer informasjon :-) En flott oppfinnelse!
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #4 Skrevet 12. april 2005 Flere som bruker disse? Jeg må si at jeg er strålende fornøyd med disse tampongene og jeg får hver måned en pakke sendt hjem i posten :-) Hvem er det som sender de? RFSU.se sender bare til Sverige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå