AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Jeg er så og si fornøyd med alt på meg selv, med unntak av lår! Finnes det noen måte å få dem slakere på? Jeg er ganske slank ellers.. Anonymkode: 7245f...95f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Slankere selvsagt 😶 Anonymkode: 7245f...95f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 Tren mye lårøvelser, men pass på at du tar passe tunge øvelser med mange repetisjoner. Hvis du tar tunge med få repetisjoner blir de større. For øvrig er det ikke mulig å punktslanke, så du må trene hvis du ønsker å korrigere på noe. Anonymkode: bc997...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tren mye lårøvelser, men pass på at du tar passe tunge øvelser med mange repetisjoner. Hvis du tar tunge med få repetisjoner blir de større. For øvrig er det ikke mulig å punktslanke, så du må trene hvis du ønsker å korrigere på noe. Anonymkode: bc997...f4e Jeg ønsker også tynnere lår og jeg ønsker å løfte rumpa og gjøre den strammere. Sliter med at lårmusklene tar all jobben, selv med lang forberedelse med aktivering!! Noen tips? Når jeg driver med squats og glute bridge etc opplever jeg at lårmusklene brenner som faen lenge før jeg engang kjenner antydning til slit i glutes. Jobber veldig mye med fokus på å stramme rumpa og klemme klemme klemme men skitt altså. Låra blir strammere og vokser,'en rumpa er slapp som aldri før?! Alle tips tas godt i mot! Anonymkode: 3aa57...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå