Gå til innhold

Dere som har en elsker/venn med fordeler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller hva dere kaller Det, hvordan relasjon har dere ellers? Har dere kun sex, eller er dere også venner, glad i hverandre og koser, kysser og gjør andre ting sammen?

Anonymkode: 37886...007

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme FF i 8 mnd ca. Startet som et ONS. Vi har kontakt på sms ca annen hver dag kanskje. Har gått fra å møtes ca 1 gang i mnd til 1 gang i uka/hver andre uke. Siden vi bor et stykke  unna hverandre sover vi over når vi først møtes. Vi spiser sammen ser på film men kun de gangene vi møtes for sex. Gjør ikke andre ting sammen. Har ikke sex med andre. 

Anonymkode: 3a1b8...e56

Skrevet

Litt av poenget for meg, med en venn med fordeler, er venne delen. Så når jeg hadde det, var vi venner og gjorde ting sammen utenom sex.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtes 1 gang i uken ca for sex.. kun sex og så snakker vi litt. 

Anonymkode: d21a0...119

AnonymBruker
Skrevet

Følger! 

Har selv fått dette "tilbudet" av en mann.. har lyst til å takke ja, men usikker iht om han (og jeg da) kan/skal ha sex m andre også da..

Anonymkode: 16c42...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det en stund siden jeg hadde en venn med fordeler, men han var nettopp det, en god venn som jeg også hadde sex med. Vi hadde ikke sex med andre uten å si i fra på forhånd, ikke for å få tillatelse, men mer som en heads up. Men tror ikke vi hadde sex med andre så fremt det ikke var noen den ene var romantisk interessert i.

Anonymkode: d8ebe...506

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme i snart to år. Vi er veldig glade i hverandre og finner også på andre ting enn sex, som å lage mat, se film, gå tur, kjøre tur, handler, sover sammen etc og vi har mange gode samtaler og veldig lik humor. 

Vi ser på hverandre som bestevenner. Dessverre bor vi et stykke unna hverandre, men skyper/ringer hverandre ofte. Får egentlig ikke nok av hverandre og er nok litt følelser med i bildet. Har kjent hverandre i mange år før dette også. 

Anonymkode: cd5d1...614

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kysser dere også eller er det kun sex? Penetrering eller alt?

Anonymkode: 37886...007

AnonymBruker
Skrevet

Kysser og sex😀 Og kliner🙊

Anonymkode: d21a0...119

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde det var vi også venner. Fant på ting ellers og som vanlige venner gjør :) Er så klart glad i personen som man ofte er i venner.

Anonymkode: 00e34...551

AnonymBruker
Skrevet

Skal utenlands for å studere til høsten og blir borte flere år, og han skal flytte til bergen. Jeg er 21, han er 20. Vi møttes i Hemsedal i vinter, og etter en morsom helg sammen ble vi enige om å være kosevenner ;)

Møtes kanskje 1-2 ganger i uka og overnatter gjerne hos hverandre. Kliner, koser og knuller. Mest fysisk, men vi liker jo selvsagt hverandre. Er eksklusive - og det er viktig for oss, bruker derfor heller ikke kondom. Har noen få venner som vet om oss, men vi to gjør ikke noe sammen med noen av vennene våre. Dette er bare vår greie.

Har en ganske seksuell relasjon, og sender gjerne dirtysnaps og meldeinger. Har hatt sex på telefon og skype. Har også testet litt fantasier sammen, litt enkel bdsm, litt leker og undertøy. 

Nå er han på ferie, men vi skal ha et par uker i byen før jeg reiser, og da vil jeg tro at vi kommer til å være en del sammen.   

Anonymkode: 7242b...3dc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...