AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Jeg har ødelagt håret fullstendig gjennom flere år med bleking, farging, extensions osv. Og nå blir ikke håret bra uansett hva jeg gjør. Jeg må bruke hårolje i håret hver dag, ganske mye også, for at håret ikke skal se ut som piggtråd. Har klippet håret opp til ovenfor skuldrene, men hjelper jo ikke det, når håret er slitt nesten opp til etterveksten. Så nå vurderer jeg å gjøre noe drastisk, nemlig å klippe bort alt det slitte. Det betyr at jeg kommer til å ha ca 2-3 cm (?) med hår igjen, og jeg vil ikke gå ut blant folk seende sånn ut. Men så tenker jeg at jeg kan bruke parykk fram til håret har vokst såpass at det går an å vise seg med det.... er dette noe du kunne gjort, eller er det bare teit? Anonymkode: b20a4...c67
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Jeg tenker at du bør snakke med en flink frisør og høre hva de mener. Dersom parykken ser naturlig utså tenker jeg at det er greit, men for min del så hadde jeg ikke orka. Jeg ville nok heller ventet på at håret bare fikk vokse sånn som det er nå. Anonymkode: f155f...cc2 1
Persephone Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Jeg tror jeg hadde gjort som du foreslår, men personlig hadde jeg nok variert mellom å gå med diverse parykker og bare ha det korte håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå