Gå til innhold

Sexlysten hos kvinner

Hvor høy sexlyst har du?  

1 stemme

1. 1. Hvor høy sexlyst har du?

• Ingen
      4
    • Lav
      18
    • Ganske høy
      18
    • Høy
      16

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo stadig snakk om at kvinner har lav sexlyst, iallefall i perioder. Det er helt normalt og kan skyldes så mangt:) Derfor lurer jeg på; Hvor høy sexlyst har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må være lei sex? :o

Sexlysten er her når jeg er alene, men når det virkelig gjelder, så orker jeg ikke. Eller tenker "bli ferdig da"

Alt vært slik før :-?

Skrevet
Jeg må være lei sex?  :o  

Sexlysten er her når jeg er alene, men når det virkelig gjelder, så orker jeg ikke. Eller tenker "bli ferdig da"

Samme her. :-( Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er veldig glad i mannen min.

Skrevet
Aner ikke! I forhold til hva?

Vil ha sexlysten min tilbake! :grine:

Skrevet

Vil ha sexlysten min tilbake! :grine:

Ja, skjønner...

Sp målet mitt gikk vel mere på at jeg ikke helt vet hva som er 'normalt'... Når har man høy, lav eller middels sexlyst?? Hva /hvem skal jeg måle det i forhold til? Bare vet at sexlysten øker med alderen! Er godt over 30... 8)

Skrevet

Jeg blir litt redd jeg. Og ganske så skuffet. Det har jo aldri vært slik før..

Jeg synes det er kjedelig! :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg må være lei sex?  

Samma her! :o Elsker han, men jeg tenner liksom ikke så mye på han... men når vi først kommer igang er det jo nice :sjarmor:

Det er bare det å blir kåt FØR vi begynner... det er ikke alltid så lett... derfor har vi ikke sex mer enn en gang eller to hver 14 dag (han vil, men ikke jeg :P ) (vi er rundt 20 år begge to.)

Et eller annet må være galt. :|

Skrevet

chimp er inne på noe viktig her. Hvordan måler man sexlyst? Etter samleiefrekvens? Etter hvor mange ganger pikken står i løpet av dagen? Det aller viktigste i et forhold er at begge er fornøyd. Når begge er fornøyd, hvorfor skal man høre på statistikker og gjennomsnitt og slikt?

Hvem skal fortelle en som er fornøyd hva som er mye og lite? Det er tydligvis nok for personen fra før, ettersom den personen er fornøyd.

Husker på videregående, da jeg snakket med ei jente i fylla. Hun angret som en hund på at hun hadde gjort det slutt med typen sin. Hun hadde fått høre av venninnene sine at både samleiefrekvens, tiden på samleiet, og størrelsen på pikken hans ikke holdt mål. Hun selv hadde vært fornøyd, men følte plutselig at hun burde sikte høyere. Etter å ha forsøkt annet, var ikke gresset så mye grønnere allikevel...

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjæreste skulle nok ønske den var noen hakk høyere, ja... :tunge1:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har veldig høy sexlyst for tia :oops: Men typen klager ikke han, så det er ikke noe problem :sjarmor:

Skrevet
Har veldig høy sexlyst for tia :oops: Men typen klager ikke han' date=' så det er ikke noe problem :sjarmor:[/quote']

Du kunne ikke tenke deg og dele litt? :tunge1:

men på en annen side, så satser jeg på at den er tilbake om 2-3 mnd. For noe sex før den tid, det skjer nok ikke :cry:

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg har ganske lav sexlyst for tida. Men det skyldes i hovedsak antidepressiva og pillen. Tipper en eller begge er en faktor for en del kvinner.

Skrevet

Svarte ganske høy.

Men vi er ganske flinke til å variere og ta oss god tid. Og det MÅ nødvendigvis ikke alltid ende med sex når man begynner å kose!

Skrevet

Ganske høy, skrev jeg. Generelt sett betyr vel det at jeg stort sett alltid har lyst og har jeg ikke direkte lyst så er jeg åpen for muligheten og blir lysten ganske kjapt.

Gjest GreenSky
Skrevet

For tiden... Ikke-eksisterende. Men det skyldes antidepressiva, vanligvis ligger jeg på moderat pluss, tenker jeg. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg svarte gangske høy. Slutta på pillen for en stund siden, og inntil da slet jeg veldig med dårlig sexlyst. Etter at jeg slutta har jeg jaggu våkna :ler: Jeg skal i alle fall ALDRI begynne på p-piller igjen!

Gjest Silje23
Skrevet

Varierer veldig. Merker at jeg blir mindre kåt om høst og vinteren når det er mørkt. Det er selvsagt også situasjonsbestemt.. :sjarmor:

Gleder meg til våren..Hurra!

Silje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...