Gå til innhold

Kan jeg trene bort dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ned i vekt og jeg har ikke trent. Og jeg er veldig missfornøyd med at rumpa er begynt å bli flat og henger. Så er det realistisk at dette kan trenes opp? 

Anonymkode: 3050e...4d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tung styrketrening er fint for kroppen. Spis riktig og du vil få resultater! Ting tar tid så finn glede i treningen også kommer det andre etterhvert :)

Skrevet

Vel nå er ikke det å gå opp i vekt for så å slanke seg igjen en god oppskrift for å få drømmekroppen.

Det burde man kanskje tenkt på før man velger en så merkelig treningsplan.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, QQbaby skrev:

Vel nå er ikke det å gå opp i vekt for så å slanke seg igjen en god oppskrift for å få drømmekroppen.

Det burde man kanskje tenkt på før man velger en så merkelig treningsplan.

Jeg har gått på medisiner og vært langvarig syk. Håper det er ok grunn for å forfalle uten å være dumm. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått på medisiner og vært langvarig syk. Håper det er ok grunn for å forfalle uten å være dumm. 

Ikke bry deg om slike kommentarer. ☺

Er du helt frisk nå, eller er sykdommen din kronisk?

Grunnen til at jeg spør er fordi tung styrke er belastende for kroppen, noe som kan være direkte skadelig i noen tilfeller.

Men så klart du kan trene deg opp, og få tilbake muskulaturen igjen. Kanskje går det litt tregere enn du håper på (hvis du ikke kan trene tungt) men det går an. :)

Anonymkode: b0c50...02a

Skrevet

Rumpen er heldigvis ganske lett å bygge opp! Hadde vært mye verre om det var puppene som ble triste med en gang vekten endrer seg noen få kilo, som hos meg. :fart2:

Turer i kupert terreng og styrketrening er supert for stumpen. 

AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2017 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om slike kommentarer. ☺

Er du helt frisk nå, eller er sykdommen din kronisk?

Grunnen til at jeg spør er fordi tung styrke er belastende for kroppen, noe som kan være direkte skadelig i noen tilfeller.

Men så klart du kan trene deg opp, og få tilbake muskulaturen igjen. Kanskje går det litt tregere enn du håper på (hvis du ikke kan trene tungt) men det går an. :)

Anonymkode: b0c50...02a

Jeg er helt frisk nå men jeg trente bare kondisjon før og jeg vet ikke hva som er nok når det kommer til styrke trening. Er min egen vekt nok som i knebøy? Og hvor mange ganger i uken? 

Jeg skal begynne på trening senter men må begynne litt hjemme. Rumpa er ikke det viktigste men den er motivasjon hehe. :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet
På 17.7.2017 den 9.27, miramis skrev:

Rumpen er heldigvis ganske lett å bygge opp! Hadde vært mye verre om det var puppene som ble triste med en gang vekten endrer seg noen få kilo, som hos meg. :fart2:

Turer i kupert terreng og styrketrening er supert for stumpen. 

Du er ikke alene på puppe fronten der :tongue:men ikke noe som push up bhen ikke kan pynte på! Derfor jeg satser på rumpa :biggrin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2017 den 14.25, debattanten skrev:

Tung styrketrening er fint for kroppen. Spis riktig og du vil få resultater! Ting tar tid så finn glede i treningen også kommer det andre etterhvert :)

Ja jeg har begynt å trene litt og jeg sover som en unge så det er deilig å være litt aktiv :biggrin:så det er ikke kun kosmetiske motiv. 

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Du kjenner til knebøy og utfallssteg? Se for deg de øvelsene uten vekter. Så hopper du med kroppsvekt som eneste motstand. 
Altså ned på huk, hopp og roter 180 grader i luften, land, ned på huk, gjenta. (Knebøy). Gjør ca. det samme med utfallssteg, men uten å rotere. Et kne frem, et mot gulvet, hopp, bytt ben så det andre kneet er frem, land med det andre kneet mot bakken, hopp, gjenta. 

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Overrasket skrev:

Du kjenner til knebøy og utfallssteg? Se for deg de øvelsene uten vekter. Så hopper du med kroppsvekt som eneste motstand. 
Altså ned på huk, hopp og roter 180 grader i luften, land, ned på huk, gjenta. (Knebøy). Gjør ca. det samme med utfallssteg, men uten å rotere. Et kne frem, et mot gulvet, hopp, bytt ben så det andre kneet er frem, land med det andre kneet mot bakken, hopp, gjenta. 

Kjempe flott! :biggrin:. Takk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...