randomgirl Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Heisann! Har fått et tilbud om en hybel-leilighet på anker studentbolig, på Storgata (Storgata 65, hus 6), og jeg lurer på om dere kunne dele deres erfaringer? Må svare innen imorra (helg), og det er ikke mulig å få en visning siden det er helg. Noen som vet hvordan det er å leve der??? Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Har du prøvd å leie privat istedet? Det er en stund siden jeg har vært der, men jeg tviler sterkt på at det har endret seg. Jeg vil ikke anbefale steder. Da vil jeg heller bo usentralt enn å bo der. Det er fyll, nark, dealing og utlendinger som ikke er akkurat mors beste barn. Anonymkode: c3abb...482 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 Er ikke det sånn narko-bule..? Masse innvandrere og skikkelig utrivelig :-( Anonymkode: da0ca...52c 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 Jeg ville ikke bodd der. Kjenner en som.bodde der (en kort periode), og det var ikke hyggelig. Knuste ytterdører, narkotikasalg i gangene og utenfor. Mye fyll i bygningen og utenfor. Styr unna, er mitt råd. Er mye bedre å bo usentralt, i campingvogn eller på en sofa hos en kompis. Anonymkode: 6e67a...e97 2
Riskrem Skrevet 16. juli 2017 #5 Skrevet 16. juli 2017 Jeg har ikke bodd der selv, men jeg kan si at området ikke er noe å rope hurra for. Masse bråk, fyll, narkotika og innvandrere. I tillegg masse støy fra buss og trikk rett utenfor. Jeg hadde virkelig ikke takket ja, med mindre du er helt desperat og vet at du kan få til en annen bolig litt senere. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #6 Skrevet 16. juli 2017 Enig med alle over her. Styr unna! Det er en grunn til at det er det eneste stedet i Oslo du kan få studenthybel på dagen, for å si det forsiktig. Datteren min bodde der en kort stund i fjor. I løpet av halvannen måned opplevde hun dødsfall (overdose) i gangen, politiaksjon pga narkotikasalg, knivstikking rett utenfor og mye annet. I tillegg til mye generell støy både innenfra og ute. Anonymkode: d57c7...66b 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #7 Skrevet 16. juli 2017 Har ei venninne som bodde der en kort periode for noen år siden. Utrivelig område med mye narkomane og utlendinger, men hun opplevde ikke noe spesielt da hun bodde der og det er jo veldig sentralt. Jeg ville ha takket ja og forsøkt å finne meg et annet sted å bo så snart som mulig. Takker du nei risikerer du jo å stå uten bolig ved studiestart. Det er et shabby område i Oslo, hverken mer eller mindre. Gå minst mulig alene på nattestid, så går det nok bra. Anonymkode: 5ee83...170 1
Inochan Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 Bodde selv på Anker et år (Trondheimsveien ikke stogata) og trivdes veldig! Prøvd å søke der? Veldig fint, stille og alle naboene var studenter! Hadde en kompis som bodde i storgata, han trivdes ikke.. Men man overlever jo (Bare husk å ha døra låst 24/7)
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #9 Skrevet 26. juli 2017 Hvorfor bor narkomane og utlendinger i studentboliger egentlig....? Er ikke disse boligene ment for studenter? Anonymkode: 782da...9c8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #10 Skrevet 26. juli 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bor narkomane og utlendinger i studentboliger egentlig....? Er ikke disse boligene ment for studenter? Anonymkode: 782da...9c8 Studenter bruker vel narkotika vil jeg anta. det er vel fester der og da dukker det sikkert opp litt av hvert som selger sånt til studentene? Anonymkode: 0b2ef...0d6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #11 Skrevet 26. juli 2017 Altså..noen studenter. Anonymkode: 0b2ef...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå