Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg hadde en MA for 7 uker siden. Var til en kontroll UL for 6 uker siden som viste litt rester, dette forventet legen skulle komme ut av seg selv i en mer kraftig mensen, første dag i det jeg trodde var mensen startet for 2 uker siden, det var en vanlig blødning med mindre smerter enn det jeg pleier å ha, tok en test rett etter denne blødningen og den viste negativt med et hint av en svak strek flere timer senere. Tok deretter en ny (annen type test) i dag tidlig på morgenurin som viser svakt positivt innen tiden..

Jeg er helt forvirra, jeg har hatt ubeskyttet sex i mellomtiden, er det mest sannsynlig rester som er igjen etter så lang tid? Noen som har erfaring? Har ikke smerte eller feber... 

Anonymkode: 128bf...d54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan skyldes begge deler, men ville holdt en knapp på graviditet kanskje, siden du har testet negativt for en stund siden. Ville rett og slett testet på ny de neste dagene/neste uka på morgenurin og se om du stiger. Dersom du stiger er du nok gravid, dersom ikke ville jeg kontaktet lege for da er nok ikke restene kommet ut. Men jeg tror mest at du er gravid da: jeg testet i allefall negativt da jeg gikk med rester selv og det var nok mer rester enn deg siden jeg måtte få dem korrigert.

Anonymkode: 46ad3...72b

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan skyldes begge deler, men ville holdt en knapp på graviditet kanskje, siden du har testet negativt for en stund siden. Ville rett og slett testet på ny de neste dagene/neste uka på morgenurin og se om du stiger. Dersom du stiger er du nok gravid, dersom ikke ville jeg kontaktet lege for da er nok ikke restene kommet ut. Men jeg tror mest at du er gravid da: jeg testet i allefall negativt da jeg gikk med rester selv og det var nok mer rester enn deg siden jeg måtte få dem korrigert.

Anonymkode: 46ad3...72b

Tusen takk for svar 🙏 Men forstår ikke hvordan det har gått seg til mtp den blødningen jeg hadde, skulle jo hatt EL rundt nå tenker jeg..🤔

Tenker kansje jeg skal måle HCG nivåene mine på Mandag, er jo redd for å gå rundt med rester så lenge også.. 

Anonymkode: 128bf...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...