AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Hei! Er det noen som har erfaring med nattlysolje mot kviser? Hvor lang tid tok det før dere så resultat? Hadde nattlysolje positiv effekt på noen annen måte enn huden? Har gått på Efamol nattlysolje noen uker (3 kapsler daglig), men ser ikke en veldig stor forskjell. Har også gått til innkjøp av Mario Badescu produkter, så nå venter jeg spent på å se forbedring! Anonymkode: b17a7...142
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Jeg har brukt Life sin nattlysolje i 6 år nå og syns huden har blitt merkbar mye bedre. Jeg hadde alltid kviser før, gjerne sånne store og betente kviser i tillegg til de hormornelle jeg fikk en gang i måneden. Nå har jeg neste ikke kviseutbrudd lengre og er kjempefornøyd. Jeg tar 1 kapsel hverdag og det tok vel 2 måneder før jeg så endring. Har prøvd Efamol sin jeg og, men gikk tilbake til LIfe sin da jeg syns den var mer pålitelig. Anonymkode: 3a763...892 1
Cakeboss Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 (endret) Brukte det for å få litt fortgang på fødselen da jeg gikk på overtid. Ikke noe baby, men aldri hatt så pen hud😂 Endret 16. juli 2017 av Cakeboss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå