Gå til innhold

Ønsker Brad velkommen!

Baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

brad er da gammel og old news nå. Sikler dere jenter fortsatt etter han? Gi han et par uker uten sminke og ta vekk muligheten for å sprøyte inn rynkehemmende kremer og botoks..og alt det der. tror nok mange av dere hadde mistet lysten på han da. Han pusher jo 40-43 for svingende. gamlefar...gi rom for the new guys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er'n over 40 år altså :o

Da passer'n jo uuuutmerket for meg da :sjarmor:

Og hvis 'n får a seg all "stashen" - da liker jeg nok han eeenda bedre. Nemlig :tunge1:

Og du gjest - hva er det for noe gæ'ærnt med å være over 40 år a :frustrert:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at dere unge ikke vil ha ham .. vi litt voksne kan ta vare på ham vi... :sjarmor:

Velkommen skal han være :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og du gjest - hva er det for noe gæ'ærnt med å være over 40 år a :frustrert:

:wink:

ikke noe som er veldig galt. Men tenker på at det beste i livet ditt er over. mens du må se frem til gåstol og om du får plass på gamlehjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:ler:

Elsker drittunger. De bekrefter at det verste av oss er tilbakelagt og at man heldigvis blir mer spiselig som person med litt alder og innsikt.

Hilsen Fi, 29 i fem dager til :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe som er veldig galt. Men tenker på at det beste i livet ditt er over. mens du må se frem til gåstol og om du får plass på gamlehjem.

Er det beste i livet over sier du........... når man har passert 40 :o

Kan ikke du komme tilbake til dette litt senere da....... når du har passert 40 - ja, skal vi si 50 kanskje? Så kan vi diskutere dette da.........

Vil nå si at det er nå svært individuelt da - hva man betegner som "den beste" perioden i sitt liv. Håper for egen del at jeg har masse fine gøyale opplevelser å se fram til. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

du har passert såpass allerede..? Ikke lenge igjen med andre ord?...jaja...snart kommer bleiene og gebisset...smil pent og ikke mist gebisset ut for ofte. Damer over 40 som fortsatt tror dem er noe, de er det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
:ler:

Elsker drittunger. De bekrefter at det verste av oss er tilbakelagt og at man heldigvis blir mer spiselig som person med litt alder og innsikt.

Hilsen Fi, 29 i fem dager til :sjarmor:

faen FI...er du virkelig så gammel....på hviket gamlehjem har du fått plass.? ikke noe som er verre enn 30 årige gamle damer med løsunge og en dårlige elsker...håper du får det fint i den nye jobben din...noe liv det kommer du aldri til å få alikevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "gjest" - du som sier at "Damer over 40 som fortsatt tror de er noe" ................... Skal jeg si deg noe. Vi tror ikke at vi fortsatt ER noe. :riste:

VI VET VI ER DET :wink::tunge1::hoppe:

Men- ikke på den måten du "beskylder" oss for å være det. Som sagt før - kom tilbake om noen år, så skal vi diskutere dette da. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du "gjest" - du som sier at "Damer over 40 som fortsatt tror de er noe" ................... Skal jeg si deg noe. Vi tror ikke at vi fortsatt ER noe. :riste:

VI VET VI ER DET :wink::tunge1::hoppe:

Men- ikke på den måten du "beskylder" oss for å være det. Som sagt før - kom tilbake om noen år, så skal vi diskutere dette da. :blomst:

helt enig med gjest jeg.

ekkelt med rumpevrikkende damer over 40 som tror dem er noe. dem er jo ingenting :ler:

hilsen en gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om jeg er over 40 så går jeg vel ikke og vrikker på rompa hele dagen :klaske:

Og OM noen gjør det - over eller under 40 - ja så får dem få lov til det da. Det er de sjøl som "driter seg ut"

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

faen FI...er du virkelig så gammel....på hviket gamlehjem har du fått plass.? ikke noe som er verre enn 30 årige gamle damer med løsunge og en dårlige elsker...håper du får det fint i den nye jobben din...noe liv det kommer du aldri til å få alikevel....

:hoho: Nå skal vi alle bli gamle en dag da, så slutt å krangle om det...Jeg for min del tror jeg hadde min beste tid da jeg var 14 år og fikk min første hest. Ingenting kan måle seg med den tiden... Synes livet bare har blitt vanskeligere og vanskeligere, og ser ikke det helt stor poenget med det lenger..men det er nå meg da.... :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*
*Fiona* skrev:

Hilsen Fi, 29 i fem dager til

Dette innlegget her så jeg faktisk først nå.

Og så tenkte jeg kanskje jeg skulle kommentere det, for det var så latterlig. Egentlig så taler det så fint for seg selv - så jeg bare tar det frem igjen til allmenn forlystelse.

Knock yourselves out. God Valentine's day!

(slå opp ordet løsunge, er du grei, for du har ikke skjønt det. Jeg vet heller ikke hvor du har den dårlige elskeren fra. Men pyttsan - keep it up!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste i livet er over? Get a life!

Det beste i livet for meg begynte etter at jeg fyllte førti.

Endelig er jeg fornøyd med å være meg og kan gi beng i at ikke hele verden liker meg :ler:

Brad skal være hjertelig velkommen hos meg, og jeg skal garantert kunne gjøre ham fornøyd i både den ene og den andre sammenhengen - hvilket en tjueåring ville hatt problemer med antar jeg... :wink: (mannen er jo intelligent og oppegående, må vite...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...