AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 En venn av meg som er singel sitter ofte på huk når han er med gjengen sin og tar bilder. Han poserer litt "gangster" med hendene for at det skal fremstå tøft, men kan det være han gjør det for å ikke virke liten i forhold til kompisgjengen? Han er vel bare rundt 160 og er påfallende lav. Defor tenker jeg at når han setter seg ned på bilder kan det fremstå som mer "naturlig" at han er lavere enn de andre enn om han faktisk hadde stått normalt hvor det blir veldig tydelig. Anonymkode: 22f98...0a3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Sikkert en riktig konklusjon, det, men hvorfor er det viktig å ta opp her? Anonymkode: bd2f7...ec9 8
Teethgrinding Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 (endret) Jeg kjenner mange jenter som skjuler lårene når de tar bilder. Strekker på halsen når de skal ta selfies for å skjule påfallende dobbelthake. Tror du de gjør det for å virke tynnere? Get a life. Endret 15. juli 2017 av Arcturus 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #5 Skrevet 16. juli 2017 På 15.7.2017 den 13.10, AnonymBruker skrev: En venn av meg som er singel sitter ofte på huk når han er med gjengen sin og tar bilder. Han poserer litt "gangster" med hendene for at det skal fremstå tøft, men kan det være han gjør det for å ikke virke liten i forhold til kompisgjengen? Han er vel bare rundt 160 og er påfallende lav. Defor tenker jeg at når han setter seg ned på bilder kan det fremstå som mer "naturlig" at han er lavere enn de andre enn om han faktisk hadde stått normalt hvor det blir veldig tydelig. Anonymkode: 22f98...0a3 Er det samme fyr vi kjenner? Anonymkode: 5ed95...8f2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #6 Skrevet 16. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det samme fyr vi kjenner? Anonymkode: 5ed95...8f2 Haha vet du også om en sånn? Anonymkode: 22f98...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå