AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Veldig få under 30, og de fleste er 40+. Singelgrupper må jo være den beste sjekkeplassen på nettet. Mye mer informativt enn Sukker, Tinder osv. Man trenger ikke være så veldig på sjekkern heller, men kan for eksempel utvide nettverket, treffe folk ute på byen, treffes for å spille spill, diskutere i gruppene osv. Singelgrupper har så stort potensiale, men ender bare opp med "raringer" og "gamlinger". Anonymkode: e6907...3c4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Det er flest kvinner i singelgrupper 40 +. Hvorfor det ? Anonymkode: 5dfdf...018
Duftavsommerregn Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Singelgrupper har så stort potensiale, men ender bare opp med "raringer" og "gamlinger" Hvordan vet du at de er raringer før du har truffet de ? Gammel er jo også veldig flytende begrep, er du 18 år er alle over 25 gammel. Så du har litt fordommer ser jeg 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 Fordi det stort sett er "gamlinger" som bruker Facebook.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 Fordi det er teit. Anonymkode: 3f1c4...080 1
bruker54321 Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 Hvorfor er facebook bedre enn Tinder? På Tinder kan man slippe å meldinger fra de man ikke ønsker. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #7 Skrevet 15. juli 2017 1 time siden, Duftavsommerregn skrev: Hvordan vet du at de er raringer før du har truffet de ? Gammel er jo også veldig flytende begrep, er du 18 år er alle over 25 gammel. Så du har litt fordommer ser jeg Jeg har truffet en del av dem, men det de poster på Facebook tyder uansett på at de er rare. Man kan ikke være så rar på nett uten å være rar irl 1 time siden, Raindrops skrev: Fordi det stort sett er "gamlinger" som bruker Facebook. Helt feil. Flere under 40 enn over som bruker Facebook 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er teit. Anonymkode: 3f1c4...080 Det er teit fordi det "bare" er gamle raringer i disse gruppene. Konseptet er i utgangspunktet genialt 1 time siden, Superbruker5 skrev: Hvorfor er facebook bedre enn Tinder? På Tinder kan man slippe å meldinger fra de man ikke ønsker. Tinder er veldig overfladisk. Kanskje 3-4 bilder, og noen har en kort, intetsigende tekst. Man aner ikke hva man går til. Mye lettere å sile i Facebook-grupper. Anonymkode: e6907...3c4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #8 Skrevet 15. juli 2017 Jeg er 33 selv. Savner folk på 25-35. Anonymkode: e6907...3c4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #9 Skrevet 15. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet en del av dem, men det de poster på Facebook tyder uansett på at de er rare. Man kan ikke være så rar på nett uten å være rar irl Helt feil. Flere under 40 enn over som bruker Facebook Det er teit fordi det "bare" er gamle raringer i disse gruppene. Konseptet er i utgangspunktet genialt Tinder er veldig overfladisk. Kanskje 3-4 bilder, og noen har en kort, intetsigende tekst. Man aner ikke hva man går til. Mye lettere å sile i Facebook-grupper. Anonymkode: e6907...3c4 Nei. Hvorfor skal man vanke i singelgrupper på Facebook når man kan bruke mer målrettede datingtjenester? Det er faktisk ikke så mange unge mennesker som vanker på Facebook lenger. Anonymkode: 3f1c4...080 2
Gjest Raindrops Skrevet 15. juli 2017 #10 Skrevet 15. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet en del av dem, men det de poster på Facebook tyder uansett på at de er rare. Man kan ikke være så rar på nett uten å være rar irl Helt feil. Flere under 40 enn over som bruker Facebook Det er teit fordi det "bare" er gamle raringer i disse gruppene. Konseptet er i utgangspunktet genialt Tinder er veldig overfladisk. Kanskje 3-4 bilder, og noen har en kort, intetsigende tekst. Man aner ikke hva man går til. Mye lettere å sile i Facebook-grupper. Anonymkode: e6907...3c4 At man er medlem på siden er ikke synonymt med at den brukes aktivt, spesielt ikke til dating. Facebook er i all hovedsak en boltreplass for de på 40 pluss.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #11 Skrevet 15. juli 2017 Mer målrettet på hvilken måte? Du vil aldri få den samme oversikten på for eksempel Sukker eller Tinder, og det er mye lettere å komme i kontakt med noen via Facebook-grupper. Man treffer jo disse menneskene på arrangementer også, ute på byen. Hva mener du egentlig med unge mennesker? De på 15-18 som bare henger på Instagram, legger ut trutmunnbilder og skriver "du er så fiiiin fina x *hundresmileys*". Instagram og Snapchat er temmelig primitive greier til sammenligning. Anonymkode: e6907...3c4 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #12 Skrevet 15. juli 2017 1 minutt siden, Raindrops skrev: At man er medlem på siden er ikke synonymt med at den brukes aktivt, spesielt ikke til dating. Facebook er i all hovedsak en boltreplass for de på 40 pluss. 40 +, da har du misforstått. Fryktelig mange under 30, men av en eller annen årsak er de ikke i singelgruppene. Kanskje fordi de ikke vet at dette finnes, kanskje fordi det stort sett er gamle raringer i disse gruppene. Det jeg prøvde å spørre om her. Anonymkode: e6907...3c4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #13 Skrevet 15. juli 2017 Fordi det er innmari kleint. Anonymkode: 992a5...907
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #14 Skrevet 15. juli 2017 Fordi det er teit, fordi det er innmari kleint. Veldig utfyllende, det. Ikke mer kleint å være i singelgrupper enn å bruke forskjellige datingtjenester. Anonymkode: e6907...3c4
Gjest Raindrops Skrevet 16. juli 2017 #15 Skrevet 16. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: 40 +, da har du misforstått. Fryktelig mange under 30, men av en eller annen årsak er de ikke i singelgruppene. Kanskje fordi de ikke vet at dette finnes, kanskje fordi det stort sett er gamle raringer i disse gruppene. Det jeg prøvde å spørre om her. Anonymkode: e6907...3c4 Nei, jeg har ikke misforstått. Og igjen, jeg sier ikke at de under 30 ikke har profil, jeg sier at de bruker Facebook på en helt annen måte enn de eldre gjør. Eksempelvis sjekking foregår på andre arenaer som oppleves som mer egnet for dette. Kanskje det er du som rett og slett henger litt etter i sosiale medier.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #16 Skrevet 16. juli 2017 Mer egnet, nei. Da har du ikke forstått potensialet til Facebook-grupper. Facebook er trolig den best egnede arenaen for single mennesker, men det forusetter at flere oppegående mennesker tar det i bruk. Jeg har vært innom ulike datingtjenester. Du har ikke kjennskap til min erfaring med dette. Anonymkode: e6907...3c4 1
Gjest Raindrops Skrevet 16. juli 2017 #17 Skrevet 16. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mer egnet, nei. Da har du ikke forstått potensialet til Facebook-grupper. Facebook er trolig den best egnede arenaen for single mennesker, men det forusetter at flere oppegående mennesker tar det i bruk. Jeg har vært innom ulike datingtjenester. Du har ikke kjennskap til min erfaring med dette. Anonymkode: e6907...3c4 Jeg skrev at de oppleves som mer egnet, ikke at de nødvendigvis er det. Rent teknisk er Facebook sikkert ypperlig til dette formålet, men det hjelper ikke når det ikke er en spesielt stor kulturell aksept for sjekking på Facebook blant aldersgruppen du etterspør. Jeg skjønner at det kan være frustrerende, men jeg skjønner ikke hvorfor du synes det er rart.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #18 Skrevet 17. juli 2017 På 15.7.2017 den 23.40, AnonymBruker skrev: 40 +, da har du misforstått. Fryktelig mange under 30, men av en eller annen årsak er de ikke i singelgruppene. Kanskje fordi de ikke vet at dette finnes, kanskje fordi det stort sett er gamle raringer i disse gruppene. Det jeg prøvde å spørre om her. Anonymkode: e6907...3c4 Fordi vi bruker Tinder. Hvem gidder å sjekke på Facebook? Tydeligvis kun du og disse rare "gamlingene". Anonymkode: af0a1...83f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #19 Skrevet 17. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi bruker Tinder. Hvem gidder å sjekke på Facebook? Tydeligvis kun du og disse rare "gamlingene". Anonymkode: af0a1...83f Tinder er jo verst, så den var du ikke så heldig med. Virker ikke særlig reflektert, hvis du ikke skjønner at Facebook er ca hundre ganger mer informativt. "Jeg bare ser om jeg finner en pen person, jeg, og så krysser jeg fingrene for at vedkommende er litt ålreit også". Anonymkode: e6907...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå