Solivagant Skrevet 15. juli 2017 #21 Skrevet 15. juli 2017 Har TV, men ikke kanaler. Ser Netflix, hbo, Viaplay ++ på TVen. Synes det er veldig slitsomt å se film og serie på en liten PC-skjerm, og får lett hodepine av det.
Gjest Emera Skrevet 15. juli 2017 #22 Skrevet 15. juli 2017 Til de som skriver om å unngå lisens, det blir kanskje umulig i framtiden. Kringkastingsavgiften skal endres og sannsynligvis må alle betale. Så å plombere TV-en kan være bortkastede penger.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #23 Skrevet 15. juli 2017 1 time siden, Emera skrev: Til de som skriver om å unngå lisens, det blir kanskje umulig i framtiden. Kringkastingsavgiften skal endres og sannsynligvis må alle betale. Så å plombere TV-en kan være bortkastede penger. Så det er like greit å kaste ut heile greia, først som sist... Fullt mulig å å få med seg TV-programmer over internett. Anonymkode: 8c9a4...998
Tillion Skrevet 15. juli 2017 #24 Skrevet 15. juli 2017 Har en liten streaming-box koblet til TV'en. Før det koblet jeg PC'en til TV via en HDMI-kabel. Tullete å kaste ut selve TV-skjermen hvis man liker å se film, blir ikke helt det samme å sitte knødd foran laptopen.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #25 Skrevet 15. juli 2017 9 timer siden, Blodets rett skrev: Ja, skru av fjernsynet, så blir det ikke noe bakgrunnsstøy. Jeg skjønner egentlig ikke problemet ditt i det hele tatt. Har du ikke fjernkontroll? Haha! har fjernkontroll, og vet til og med hvordan jeg skal bruke den:) Jeg skriver at jeg vurderer å kvitte meg med det, fordi det er enda en ting jeg ikke bruker noe særlig. Jeg spør om hvordan de som har vært uten tv har det i hverdagen sin. Ønsker bare litt input fra andre. Anonymkode: cd20d...62a 1
Blodets rett Skrevet 15. juli 2017 #26 Skrevet 15. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha! har fjernkontroll, og vet til og med hvordan jeg skal bruke den:) Jeg skriver at jeg vurderer å kvitte meg med det, fordi det er enda en ting jeg ikke bruker noe særlig. Jeg spør om hvordan de som har vært uten tv har det i hverdagen sin. Ønsker bare litt input fra andre. Anonymkode: cd20d...62a Hvis alternativet hadde vært å kjøpe nytt fjernsyn, fordi ditt gamle var blitt ubrukelig, så hadde jeg skjønt problemstillingen din. Men slik jeg forstår det snakker vi her om et fjernsyn som fungerer, og som du åpenbart har brukt penger på å anskaffe, så hvorfor i alle dager skal du kvitte deg med det for å erstatte det med en bærbar datamaskin? Dette er jo penger rett ut av vinduet. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #27 Skrevet 15. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det er like greit å kaste ut heile greia, først som sist... Fullt mulig å å få med seg TV-programmer over internett. Anonymkode: 8c9a4...998 Hvis de baker det inn i skatten eller knytter det til mobil og PC i tillegg så spiller det ingen rolle. Anonymkode: 1d15d...fea
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #28 Skrevet 15. juli 2017 4 minutter siden, Blodets rett skrev: Hvis alternativet hadde vært å kjøpe nytt fjernsyn, fordi ditt gamle var blitt ubrukelig, så hadde jeg skjønt problemstillingen din. Men slik jeg forstår det snakker vi her om et fjernsyn som fungerer, og som du åpenbart har brukt penger på å anskaffe, så hvorfor i alle dager skal du kvitte deg med det for å erstatte det med en bærbar datamaskin? Dette er jo penger rett ut av vinduet. Jeg har datamaskin. Tv'en er gammel, men ny nok til at jeg kan få littegrann penger for det. Men takk for input. Anonymkode: cd20d...62a
Blodets rett Skrevet 15. juli 2017 #29 Skrevet 15. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datamaskin. Tv'en er gammel, men ny nok til at jeg kan få littegrann penger for det. Men takk for input. Anonymkode: cd20d...62a Men får du så mye penger at det er verdt tapet av en mye større skjerm? Jeg tviler på det. Men som sagt, det er ditt valg, og nå har du fått litt meningstilførsel.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #30 Skrevet 17. juli 2017 Jeg har ikke tv, bruker 17 tommers bærbar til å se på film uten å ha noen problemer med det. Jeg kunne ikke tenke meg å ha en stor skjerm stående i stuen, jeg synes det ser så tåpelig ut, men jeg har vurdert å skaffe projektor til soverommet. Vi får se. Anonymkode: b723b...00a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #31 Skrevet 20. juli 2017 Kjøpte nylig en 65" TV, men den brukes ikke til noen TV kanaler. HBO, Viaplay, Netflix og TV2 Sumo har massevis av serier og det kommer stadig ut nye. Tror nok vanlige kanaler er på vei ut, spesielt i Norge i og med at serier som regel tar veldig lang tid før de sendes her. På 15.7.2017 den 11.47, Pysa skrev: Betalte 900 kr for å plombere tven, og caster fra pc. Slipper å betale NRK-lisens. Det varer ikke lenge, dessverre. Anonymkode: 5c0ee...c80
Pysa Skrevet 20. juli 2017 #32 Skrevet 20. juli 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte nylig en 65" TV, men den brukes ikke til noen TV kanaler. HBO, Viaplay, Netflix og TV2 Sumo har massevis av serier og det kommer stadig ut nye. Tror nok vanlige kanaler er på vei ut, spesielt i Norge i og med at serier som regel tar veldig lang tid før de sendes her. Det varer ikke lenge, dessverre. Anonymkode: 5c0ee...c80 Jeg har allerede spart over 6000 tusen i lisens, så om den kommer tilbake igjen, var det likevel en god investering. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå