Minamemina Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Hei. Jeg har gått ned totalt 22 kg. Problemet er at puppene mine har blitt helt borte Jeg har aldri hatt store pupper men de har aldri vært så små som nå... Jeg har veldig lyst til å forstørre puppene mine. Vil derfor høre om det er flere her som har gjort det? Erfaringer? Så lurte jeg på hvordan det blir med jobb. Blir man sykmeldt fra kirurgen etter operasjonen?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Jeg tenker på det samme Har tatt bukplastikk som jeg betalte selv fordi det ikke var medisinsk indikasjon for operasjonen, så jeg fikk ikke sykemelding så jeg tok den i sommer ferien i fjor. Men du kan sikkert få sykemelding av fastlegen likevel selv om kirurgen ikke gjør det. Kanskje det er forskjell på klinikkene åså. Jeg var på jobb tre uker etter og jeg synes man gror så fort jeg sparer til pupper og jeg gruer meg ikke til operasjonen. Konsultasjon timen var gratis og jeg snakket litt om at jeg ønsket å få gjort noe med puppene og kirurgen fortalte at man kan få lagt inn eget fett. Da må de fettsuge åså sånn at de flytter fettet men synes det var noe som hørtes bra ut siden jeg har så lite pupper igjenn så kanskje innlegg vil kjennes? Beklager dette var ikke helt svar på spørsmålene dine men jeg håper du får svar som er til litt mere hjelp. Spennende å lese svarene. Men hvorfor ikke ta en uforpliktende gratis konsultasjon? Lykke til! Anonymkode: 2ea02...892
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 Grør du kosmetiske inngrep privat så har du ikke sykepengerettigheter. Anonymkode: 98e87...9ba 2
sofie777 Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt sofie777, mod
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på det samme Har tatt bukplastikk som jeg betalte selv fordi det ikke var medisinsk indikasjon for operasjonen, så jeg fikk ikke sykemelding så jeg tok den i sommer ferien i fjor. Men du kan sikkert få sykemelding av fastlegen likevel selv om kirurgen ikke gjør det. Kanskje det er forskjell på klinikkene åså. Jeg var på jobb tre uker etter og jeg synes man gror så fort jeg sparer til pupper og jeg gruer meg ikke til operasjonen. Konsultasjon timen var gratis og jeg snakket litt om at jeg ønsket å få gjort noe med puppene og kirurgen fortalte at man kan få lagt inn eget fett. Da må de fettsuge åså sånn at de flytter fettet men synes det var noe som hørtes bra ut siden jeg har så lite pupper igjenn så kanskje innlegg vil kjennes? Beklager dette var ikke helt svar på spørsmålene dine men jeg håper du får svar som er til litt mere hjelp. Spennende å lese svarene. Men hvorfor ikke ta en uforpliktende gratis konsultasjon? Lykke til! Anonymkode: 2ea02...892 Kan jeg spørre hvor mye bukplastikken kostet? Og evt. om du vet hva det koster på puppene? Hvor mye gikk du ned i vekt? Jeg har gått ned en god del og det virker som jeg kommer til å få en del løshud. Er trist å vite at man kan gjøre hele den jobben og fremdeles bli "hauntet" av tidligere overvekt gjennom løshud liksom. Du har ikke hatt noen komplikasjoner med operasjonen, synes arret veldig godt? Anonymkode: a2562...f32
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 På 16.7.2017 den 1.32, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvor mye bukplastikken kostet? Og evt. om du vet hva det koster på puppene? Hvor mye gikk du ned i vekt? Jeg har gått ned en god del og det virker som jeg kommer til å få en del løshud. Er trist å vite at man kan gjøre hele den jobben og fremdeles bli "hauntet" av tidligere overvekt gjennom løshud liksom. Du har ikke hatt noen komplikasjoner med operasjonen, synes arret veldig godt? Anonymkode: a2562...f32 Jeg har gått ned 45 kg. Magen kostet 48 tusen. Men jeg tok full bukplastikk du trenger kanskje ikke det. Jeg er usikker på hva puppene vil koste enda men det ligger nok på mindre enn det. Arret er snart ett år gammelt og når man kjenner på det kjenner du ikke "skjøten" og det er beige i fargen allerede. Arrer går fra hofte til hofte og ned til hårfestet for å si det sånn Komplikasjoner... Ja de glemte ett sting i navlen fordi de stingene løses ikke opp av seg selv som selve snittet gjør så må de fjernes men ikke noe annet, og hun som tok stingene var nok ganske ny utdannet. Ja jeg synes det var trist å innse at jeg ble sånn da jeg slanket meg, men alle er forskjellige på hvor elastisk huden er så kanskje du ikke får så store problemer? Og huden bruker litt tid på å følge etter så ikke ta sorgen på forskudd! Anonymkode: 2ea02...892
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned 45 kg. Magen kostet 48 tusen. Men jeg tok full bukplastikk du trenger kanskje ikke det. Jeg er usikker på hva puppene vil koste enda men det ligger nok på mindre enn det. Arret er snart ett år gammelt og når man kjenner på det kjenner du ikke "skjøten" og det er beige i fargen allerede. Arrer går fra hofte til hofte og ned til hårfestet for å si det sånn Komplikasjoner... Ja de glemte ett sting i navlen fordi de stingene løses ikke opp av seg selv som selve snittet gjør så må de fjernes men ikke noe annet, og hun som tok stingene var nok ganske ny utdannet. Ja jeg synes det var trist å innse at jeg ble sånn da jeg slanket meg, men alle er forskjellige på hvor elastisk huden er så kanskje du ikke får så store problemer? Og huden bruker litt tid på å følge etter så ikke ta sorgen på forskudd! Anonymkode: 2ea02...892 Jeg har gått ned litt over 20 kg til nå. Og skal vel ned 50 kg til for å nå normalvekt. Uff det er helt fælt å bare skrive det anonymt. Men vi har jo våre livshistorier også og hvorfor det har blitt sånn. Det viktige er at vi gjør noe med det. Du har helt rett er ikke vits å ta sorgene på forskudd. Men er relativt sikker på at det blir litt løshund mtp så overvektig som jeg er. Synes du at det er fint nå? At kroppen ser fresh ut som andre som ikke har strukket huden sånn? Er klart jeg har helse på førsteplass når jeg går ned i vekt men man vil jo ha litt smekkel kropp også. Når du sier til hårfestet mener du at arret er som en T på en måte, eller at det er en buet linje som arr? For en ting jeg ikke leser noe om nestes når det gjelder sånn løshud det er løshuden på labia. Der har det jo vært fylt opp med en del fett og er vel faktisk et av stedene jeg frykter mest løshud. Jeg vil ikke ha sex hvis huden i underlivet mitt henger og slenger liksom. Vet ikke om dette er noe du er komfortable med å si noe om hvordan var for deg men jeg prøvde meg på å spørre i alle fall. Finner ikke noe særlig om det på nettet. Tusen takk for svar!! Anonymkode: a2562...f32
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned litt over 20 kg til nå. Og skal vel ned 50 kg til for å nå normalvekt. Uff det er helt fælt å bare skrive det anonymt. Men vi har jo våre livshistorier også og hvorfor det har blitt sånn. Det viktige er at vi gjør noe med det. Du har helt rett er ikke vits å ta sorgene på forskudd. Men er relativt sikker på at det blir litt løshund mtp så overvektig som jeg er. Synes du at det er fint nå? At kroppen ser fresh ut som andre som ikke har strukket huden sånn? Er klart jeg har helse på førsteplass når jeg går ned i vekt men man vil jo ha litt smekkel kropp også. Når du sier til hårfestet mener du at arret er som en T på en måte, eller at det er en buet linje som arr? For en ting jeg ikke leser noe om nestes når det gjelder sånn løshud det er løshuden på labia. Der har det jo vært fylt opp med en del fett og er vel faktisk et av stedene jeg frykter mest løshud. Jeg vil ikke ha sex hvis huden i underlivet mitt henger og slenger liksom. Vet ikke om dette er noe du er komfortable med å si noe om hvordan var for deg men jeg prøvde meg på å spørre i alle fall. Finner ikke noe særlig om det på nettet. Tusen takk for svar!! Anonymkode: a2562...f32 Arret er som et smil fra under hoften ned til der hårfestet er og svakt buet opp til neste hofte, den kulen på hofta som stikker opp. så en lav truse vil dekke arret ja jeg hadde et lite løft i under etasjen åså og litt fettsuging. Men arret blir det samme, de drar og løfter. Jeg er overasket over hvor smalt arret er. Men jeg har masse strekkmerker. De bryr meg ikke så mye alså. Jeg føler meg bra du kan ikke sprette en mynt på meg men jeg kan leve med resten. Jeg har kjøpt masse klær og selvbilde mitt er bedre. Høres overfladisk ut men jeg har bare tatt tilbake hvordan jeg ville ha vært, det er ikke noe annet. Og som du sier er helsen på førsteplass men jeg synes jeg fortjener det etter all jobben! Du har vært flink! Du klarer resten åså og ikke bekymre deg for resultatet. Det kan fikses. Og om du får veldig mye løs hud på magen eller armene og lårene så kan man få det dekket. Aner ikke hva de ser etter men en venninne av meg fikk det. Lykke til! Anonymkode: 2ea02...892
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #9 Skrevet 20. juli 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Arret er som et smil fra under hoften ned til der hårfestet er og svakt buet opp til neste hofte, den kulen på hofta som stikker opp. så en lav truse vil dekke arret ja jeg hadde et lite løft i under etasjen åså og litt fettsuging. Men arret blir det samme, de drar og løfter. Jeg er overasket over hvor smalt arret er. Men jeg har masse strekkmerker. De bryr meg ikke så mye alså. Jeg føler meg bra du kan ikke sprette en mynt på meg men jeg kan leve med resten. Jeg har kjøpt masse klær og selvbilde mitt er bedre. Høres overfladisk ut men jeg har bare tatt tilbake hvordan jeg ville ha vært, det er ikke noe annet. Og som du sier er helsen på førsteplass men jeg synes jeg fortjener det etter all jobben! Du har vært flink! Du klarer resten åså og ikke bekymre deg for resultatet. Det kan fikses. Og om du får veldig mye løs hud på magen eller armene og lårene så kan man få det dekket. Aner ikke hva de ser etter men en venninne av meg fikk det. Lykke til! Anonymkode: 2ea02...892 Igjen tusen takk for svar og for lykke til, det setter jeg pris på! Har bestemt meg for at dette er siste gangen jeg begynner. Jeg går på smeller, går litt opp, stagnerer men hele tiden fortsetter jeg. Dette er den gangen jeg lykkes det kommer bare til å ta tid. Takk for at du delte om operasjonen, jeg har lurt veldig på dette med "underetasjen". Men ikke hatt noen jeg kunne spørre. Jeg synes det er bra du har unnet deg nye klær og nå føler deg freshere. Jeg synes også du fortjener det! Du har gjort en kjempejobb for deg selv og helsa di, og skulle bare mangle at man kan føle seg litt digg i sin egen kropp og pen i klærne og generelt godt med seg selv da. Du skal være kjempestolt! Jeg fortsetter, stadigstadig. Og håper at jeg en dag kommer dit du har kommet! Ble skikkelig glad og motivert av svaret du ga meg. Du er god! Anonymkode: a2562...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå