AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Hei dere. Min syklus varierer visst alt fra 25dager til 32 dager. Sist måned skulle vi til ivf, men da vi var hos legen for UL var eggløsningen alt i gang og jeg rakk ikke ivf. Da var syklusen bare 25 dager. Denne måneden hadde jeg el- slim fra kanskje onsdagen til fredag/lørdagen, mens eggløsningstest med dobbel hormonindikator viste blinkende smilefjes fra lørdag em fram til mandag morgen, fikk fast smilefjes utpå mandagen. Jeg synes det er så rart at el -slim forsvinner så mye før eggløsning. Tenker at el- slim og er kroppens måte og fortelle at nå bør man ha sex, men hvis el- slim slutter så lenge før eggløsning blir det vel vanskelig å hjelpe sædcellene fram til egget når eggløsning først skjer ? Hva tenker dere ? Anonymkode: 62b69...108
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Det jeg skrev om ivf var ikke så relevant for det jeg egentlig lurte på ser jeg , haha, så bare se bortifra det :D ts Anonymkode: 62b69...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå