AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Jeg tør dessverre ikke gå videre med menn jeg elsker. Konsekvensen er at jeg er jomfru 26 åring. Men blir så innmari kåt når jeg liker en mann spesielt godt. Han jeg liker nå, ga jeg bare en hadeklem sist...og bare da var det nok til at jeg ble varm. Jeg lurer på hvordan det er å ha sex med en du elsker? Anonymkode: 8ec9b...f91
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Jeg har flere venninner som er på din alder og som fremdeles er jomfru - og du ville trolig ikke gjettet at halvparten av dem var det igjen. Jeg kan huske da jeg var i "date-fasen" og det pirret ordentlig med alle slags følelser hver gang jeg var i nærheten eller i nærkontakt med den jeg likte. Det er ordentlig deilig å tenke tilbake på de følelsene nå i ettertid - spenningen og alt sammen. Du behøver ikke å presse deg selv til noe du ikke vil, men forsøk så godt du kan å videreformidle til din utvalgte at du i det minste er interessert. Så kan han som trolig er mer erfaren ta litt mer av styringa. Lykke til! Dette tror jeg går kjempebra. Anonymkode: 9c1d3...689 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 Det er nok mange som er skjulte jomfruer, flere enn vi noengang vil ane...også pga alt sex presset og som vi opplever i vårt samfunn. Det er jo et stort steg å ta å ha intim sex med en annen. Fordi det ikke bare involverer vår kropp, men også vår sjel, sinn og ånd. Det er derfor kjærligheten er så viktig når det gjelder sex for at vi ikke skal ta skade av en slik intimitet. Anonymkode: 389e8...a6f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 Slipp deg løs, Fortell til typen hvordan du føler, vær ærlig, kos deg, nyt spenningen. Husk han er like spendt og kan nesten ikke snakke samme sammenhengende. Anonymkode: c608c...afd 1
Gjest Kim Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 Skal ikke gå all Freud on you, men er det noe i oppveksten eller miljøet du var i som kan forklare dette?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 12 minutter siden, Kim skrev: Skal ikke gå all Freud on you, men er det noe i oppveksten eller miljøet du var i som kan forklare dette? Forklare at jeg blir kåt? Anonymkode: 8ec9b...f91
Gjest Kim Skrevet 15. juli 2017 #7 Skrevet 15. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forklare at jeg blir kåt? Anonymkode: 8ec9b...f91 Som forklarer at du holder igjen, når det kommer til sex?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #8 Skrevet 15. juli 2017 33 minutter siden, Kim skrev: Som forklarer at du holder igjen, når det kommer til sex? Nei. Jeg kan ikke huske å ha blitt voldtatt. Så jeg fatter ikke :/ kan kanskje være noe med tenårene. Ble alltid masse krangling når jeg var forelsket da. Mellom meg og foreldre altså Anonymkode: 8ec9b...f91
Gjest Kim Skrevet 15. juli 2017 #9 Skrevet 15. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg kan ikke huske å ha blitt voldtatt. Så jeg fatter ikke :/ kan kanskje være noe med tenårene. Ble alltid masse krangling når jeg var forelsket da. Mellom meg og foreldre altså Anonymkode: 8ec9b...f91 Tenkte ikke på voldtekt i det hele tatt. Mine tanker var mer på diverse pietistiske livssyn, som gjør seksualitet og kropp til skam. Det sitter ofte i til langt ut i voksen alder.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #10 Skrevet 15. juli 2017 50 minutter siden, Kim skrev: Tenkte ikke på voldtekt i det hele tatt. Mine tanker var mer på diverse pietistiske livssyn, som gjør seksualitet og kropp til skam. Det sitter ofte i til langt ut i voksen alder. Det er moralen som er medfødt ja. Jeg synes det er helt greit å ha den. Jeg er ikke sånn ekstrem altså. Folk ligger rundt, noen er mer kresne. Og så har vi en mellomting. Selv klarer jeg ikke å tenne på noen jeg ikke har følelser for. Men jeg er redd på motpartens syn på meg om jeg legger meg ned :/ Anonymkode: 8ec9b...f91
Horten Market Skrevet 15. juli 2017 #11 Skrevet 15. juli 2017 Jeg er mann og litt som deg: Jeg klarer ikke å virkelig tenne på kvinner jeg ikke føler noe for. Den deiligste utløsningen får jeg med kvinnen jeg elsker, enten det er virkelig eller i fantasien. Uten kjærligheten ender utløsningen i tomhet og utilfredsstillelse. Noen kvinner skjønner ikke hvor dyrebar kvinnens jomfrudom kan være for menn. Når du finner den rette, vil han sette deg enda høyere fordi du er bare hans. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #12 Skrevet 15. juli 2017 54 minutter siden, Horten Market skrev: Jeg er mann og litt som deg: Jeg klarer ikke å virkelig tenne på kvinner jeg ikke føler noe for. Den deiligste utløsningen får jeg med kvinnen jeg elsker, enten det er virkelig eller i fantasien. Uten kjærligheten ender utløsningen i tomhet og utilfredsstillelse. Noen kvinner skjønner ikke hvor dyrebar kvinnens jomfrudom kan være for menn. Når du finner den rette, vil han sette deg enda høyere fordi du er bare hans. Ja, det der ligger i moralen min sånn uten at jeg ser på ikke-jomfru 25 åringer som søppel Anonymkode: 8ec9b...f91
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #13 Skrevet 16. juli 2017 Jeg er jo litt redd for at jeg aldri vil oppleve å møte en igjen. Han her passer alt enormt dårlig med. Jeg er 26!!! Ja, jeg vet at man møter når man minst aner det, men..... vil helst ike vente til jeg er 35. Anonymkode: 8ec9b...f91
Tummy Skrevet 16. juli 2017 #14 Skrevet 16. juli 2017 Trekk pusten dypt og brett ut armene mens du sier til deg selv nå vil jeg gjøre det med han. Be han på lørdags kveld mat. .Send meldig, husk tannbørsren vis du vl sove hos meg.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #15 Skrevet 16. juli 2017 Finn deg en mann som setter pris på ditt valg, at du er jomfru. Da vet du at han har noenlunde det samme syn på sex som deg. Alle har ikke psyke til å holde på med mange sexpartnere. Anonymkode: 389e8...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #16 Skrevet 16. juli 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn deg en mann som setter pris på ditt valg, at du er jomfru. Da vet du at han har noenlunde det samme syn på sex som deg. Alle har ikke psyke til å holde på med mange sexpartnere. Anonymkode: 389e8...a6f Er mange sexpartnere tegn på sterk psyke? Anonymkode: 8ec9b...f91 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #17 Skrevet 16. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mange sexpartnere tegn på sterk psyke? Anonymkode: 8ec9b...f91 Nei, det er heller et tegn på narsissisme. Og et tegn på manglende intim grenser og evne til å knytte seg til andre mennesker. Anonymkode: 389e8...a6f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #18 Skrevet 17. juli 2017 Så setter det i gang igjen kom opp et bilde av han og en venn av seg, så er det nok til å igjen begynne å tenke på pikken hans inni meg. Det er jo nesten uutholdelig å ikke oppleve det. Driter i at dere blir lei, jeg må lufte det et sted. Anonymkode: 8ec9b...f91 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå