Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor har alltid hjulpet min søster ekstremt mye med barn. Det har vi også gjort. Det er alltid jeg som har hjulpet min far og mor med ting fordi min søster har jo unger. Har ingenting problem med og hjelpe, men nå skal vi få en unge.. så begynner min mor snakke om å få bikkje igjen. Kom de til oss før så var det slik at hunden ble plassert hos oss fordi de sov et annet sted. Da var det vi som måtte ta hånd om bikkje når hun var på besøk. Er det frekt og si at hun kan eventuelt vente litt med bikkje nå som hun får barnebarn? Skal de til syden, eller noe som helst så er det vi som alltid har stilt opp. De er ikke redde for å spørre oss om hjelp, men har aldri spurt min søster om noe verdens ting. 

Anonymkode: f243d...cb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke si at de må vente med å få hund, men du kan si klart og tydelig at dere ikke vil ha mulighet til å hjelpe dem slik dere har gjort tidligere. Stå på ditt. 

Anonymkode: c8be9...1d7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ikke si at de må vente med å få hund, men du kan si klart og tydelig at dere ikke vil ha mulighet til å hjelpe dem slik dere har gjort tidligere. Stå på ditt. 

Anonymkode: c8be9...1d7

Støttes 100%.

Synes ikke du kan si til din mor at de ikke kan få seg hund fordi de får barnebarn. Men å være tydelig på at dere ikke regner med å kunne stille opp like mye, er helt innafor (og faktisk veldig bra, for da kan hun ta det med i betraktning).

Vær hyggelig og ærlig, så går det sikkert bra! Lykke til :) 

Anonymkode: 4d07c...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...