Gå til innhold

800kr i mnd på treningssenter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To treningssentere har oppgitt meg 800 kr i måneden på sentrene deres. Jeg snakket med en venninne som bare betalte 499kr for det.
Hvorfor tar de så høye priser og er ikke 800 kr litt vel mye på SATS?

Anonymkode: 9601a...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna di har sikkert bindingstid sånn at hun får lavere pris. Du kan jo spørre treningssenteret om det er mulig å binde seg ett år for lavere månedspris

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AltErOpptattJo skrev:

Venninna di har sikkert bindingstid sånn at hun får lavere pris. Du kan jo spørre treningssenteret om det er mulig å binde seg ett år for lavere månedspris

Nesten alle steder har det, og dette var med bindingstid. Rå-dyrt.

AnonymBruker
Skrevet

På sats kommer det an på hva du vil legge inn av goder. 

Jeg trenger på alle senter jeg vil i byen, uten gruppetrening for 499 med 12 mnd binding. 

Anonymkode: 97369...5b9

Gjest EkteMannen
Skrevet

Jeg trener gratis ute i naturen... 

Skrevet

Det er dyrt uten bindingstid, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke bindingstid på SATS lenger men jeg betaler 530 kr i mnd, inkl gruppetimer. Er det veldig viktig å slippe bindingstiden for deg?

Anonymkode: a83af...363

AnonymBruker
Skrevet

Så dyrt får ikke jeg det til å bli ved å gå inn og gjøre valg på sats sine sider.

Anonymkode: 325e4...3e8

Gjest Ingenting2
Skrevet

Prisene øker stadig. Derfor er det dumt å melde seg ut. Jeg har vært medlem så lenge, så jeg betaler litt mer 300,- bare pr mnd. Melder meg ikke ut selv om jeg nå bytter senter. 

Sjekk om du får rabatt via ulike medlemskap eller kanskje arbeidsgiver har avtale? 

AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2017 den 8.29, EkteMannen skrev:

Jeg trener gratis ute i naturen... 

ok

Anonymkode: b3067...5bc

• Liker 3
Skrevet
På 15.7.2017 den 7.58, AnonymBruker skrev:

To treningssentere har oppgitt meg 800 kr i måneden på sentrene deres. Jeg snakket med en venninne som bare betalte 499kr for det.
Hvorfor tar de så høye priser og er ikke 800 kr litt vel mye på SATS?

Jeg betaler 160kr i måneden hos fresh fitness. Hadde det kostet 800kr i måneden for treningssenter så hadde jeg heller bygd meg et treningsstudio hjemme, utgiftene hadde raskt blitt "tjent tilbake".

• Liker 1
Skrevet

Jeg trener for 199 på Fitness24Seven, og det er uten bindingstid, i tilegg til at jeg kan trene når jeg vil på alle sentrene i fire forskjellige land. Ikke så aller verst, spør du meg.

SATS kan bli veldig dyrt, avhenig av hvor mye du ønsker å inkludere i avtalen, men det billigste alternativet deres er 300 og noe kroner. Vurderer selv å bli medlem på SATS, fordi en venn jeg vil trener med trener der og han er ikke villig til å bytte senter. Men da må jeg isåfall også beholde mitt andre medlemskap, for åpningstidene på SATS er verdiløse.

AnonymBruker
Skrevet

800 er dyrt. Hadde jeg aldri brukt penger på. Har du sjekket lavpris kjedene? Fresh fitness eller EVO fitness?  

Anonymkode: 13695...746

AnonymBruker
Skrevet

800 var fryktelig mye 😳 Jeg trener på mudo og betaler 350

Anonymkode: 5e8d6...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...