AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Jeg er hemmelig forelsket i en som kontaktet meg for noen mnd siden. Jeg sa nei til treff. Ikke fordi jeg ikke ville men fordi jeg ikke vil vise min sjenerte side. Jeg er så redd han skal finne meg kjedelig og bekrefte frykten min ved å finne en mer sprudlende jente. Jeg føler også at når vi kommer dit enn at jeg gir uttrykk for at jeg vil noe seriøst, så kommer han til å si at han er sorry, og at jeg la for mye i det. Anonymkode: b1339...2eb
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Her er det jo heller du som har tatt beslutningen for han i hodet ditt da... Du tror han kommer til å avvise eller miste interessen, mens han ikke har fått sjansen til å bli kjent med deg engang- etter hva jeg forstod. Tenk for deg selv og la andre også gjøre dette. Anonymkode: 4acfd...98c 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det jo heller du som har tatt beslutningen for han i hodet ditt da... Du tror han kommer til å avvise eller miste interessen, mens han ikke har fått sjansen til å bli kjent med deg engang- etter hva jeg forstod. Tenk for deg selv og la andre også gjøre dette. Anonymkode: 4acfd...98c Hva? Anonymkode: b1339...2eb
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er hemmelig forelsket i en som kontaktet meg for noen mnd siden. Jeg sa nei til treff. Ikke fordi jeg ikke ville men fordi jeg ikke vil vise min sjenerte side. Jeg er så redd han skal finne meg kjedelig og bekrefte frykten min ved å finne en mer sprudlende jente. Jeg føler også at når vi kommer dit enn at jeg gir uttrykk for at jeg vil noe seriøst, så kommer han til å si at han er sorry, og at jeg la for mye i det. Anonymkode: b1339...2eb Dette har jeg opplevd flere ganger.. helt til jeg endret meg fra søt,snill og sjenert..til fortsatt søt og snill,men i tillegg trygg på meg selv og vet hva jeg vil ha! Vil du få han på kroken må du begyinne å sette standarden. Damer de kan ha rundt lillefingeren og som bare gjør alt det han vil å ikke har mye egne meninger og dilter etter blir de lei av etter en stund. Men setter du deg selv i respekt med å ikke finne deg i bullshit vil han med engang finne deg tiltrekkende og spennende. så det er opp til deg om han vil avvise deg eller ikke..ikke vær redd for å si hva du mener eller å sette krav til hvordan du vil ha det! Ihvertfall funket for meg😉 Anonymkode: 4dc8d...c43 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er hemmelig forelsket i en som kontaktet meg for noen mnd siden. Jeg sa nei til treff. Ikke fordi jeg ikke ville men fordi jeg ikke vil vise min sjenerte side. Jeg er så redd han skal finne meg kjedelig og bekrefte frykten min ved å finne en mer sprudlende jente. Jeg føler også at når vi kommer dit enn at jeg gir uttrykk for at jeg vil noe seriøst, så kommer han til å si at han er sorry, og at jeg la for mye i det. Anonymkode: b1339...2eb Jeg hadde akkurat en lignende opplevelse bare med en mann. Vi snakket tidlig om at et møte skulle skje innen en viss tid pga ferieravikling og avtalen var halvveis spikret på hvilken uke. Men når det nærmet seg treff aner jeg ugler i mosen og spør rett ut hva som skjer fremover. Fyren feiger ut og sier han har ombestemt seg, vi bor for langt unna blabla. Men det virket som han syntes det var veldig fint med oppmerksomheten fra meg.. Javel tenker jeg, sayonara! Jeg gidder ikke bruke tid på en som ikke vil møtes når det allerede har vært flere uker med kontakt. Det er sløsing med tid for min del siden jeg vil treffe en ny person og ha det gøy, finne på ting med han og hvis det klaffer starte et forhold. Anonymkode: 0b65b...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå