Gå til innhold

Hvem ønsker en innadvendt personlighet?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan aldri huske å ha sett noen skrive "hvordan bli mer stille?". Dette kan umulig være noe som er positivt?! 

Anonymkode: ef7c5...504

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange "brautere" hadde hatt godt av et "hold kjeft og bli hjemme-kurs"!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Personligheten under innadvendtheten har mer å si. Om du er kjedelig og har en dårlig personlighet, så er det negativt å være inadvendt. Er du interessant kan det like gjerne være positivt

Anonymkode: 31c44...b8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan aldri huske å ha sett noen skrive "hvordan bli mer stille?". Dette kan umulig være noe som er positivt?! 

Anonymkode: ef7c5...504

Jeg er innadvendt, og ønsker ikke å endre på det. Synes veldig utadvendte mennesker kan være slitsomme til tider, men prøver ikke å endre på dem av den grunn. Motsatt derimot virker det som det er fritt frem. Utadvendte tror nesten alltid at vi andre ønsker å bli som dem. 

Anonymkode: dc122...a9c

• Liker 5
Skrevet

Utadvendte folk er ofte jævlig slitsomme! Jeg tenker at det er bedre å "ligge litt lavt", porsjonere seg og gi litt plass til alle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig innadvendt og irriterer meg over de som er motsatt. Da mener jeg de som må høres og synes HELE tiden, ikke de som er flinke til å holde samtalen i gang. 

Anonymkode: 31bb5...815

• Liker 1
Skrevet

Jeg er innadvendt og ønsker ikke endre det. Å være innadvent er jo mye mer enn å bare være litt stille. Enkelte utadvendte mennesker er ekstremt slitsomme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...