tussi84 Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne firmaer som lager bryllupskake med fondant istedenfor marsipan? Har prøvd å se litt men finner bare sider som tilbyr marsipan. Det kan vi ikke ha til bryllupet da typen og flere andre gjester er allergiske mot mandler. Så ønsker jeg også tips til fyll i kaka da vi ikke kan ha mandel, nøttefyll, bær eller syltetøy fyll pga allergi. Vanilje krem er ikke typen så glad i. Vanlig krem har blitt vurdert men vi har allerede bløtkake til den store dagen så jeg synes det kan bli litt mye krem om det også skal være i bryllupskaken. Ønsker fyll som ikke smaker særlig alkohol. Innenfor Oslo, Akershus, Østfold. Takker på forhånd
tussi84 Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2017 Ser at denne ligger feil. Håper moderator kan flytte den til bryllups forumet.
Rosalie Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 Alle konditorier kan levere kaker med fondantlokk. De vil også kunne komme med gode forslag til kakefyll.
Minlillelykke Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 Hør med gruppen kan du bake til meg på facebook. Noe jeg synes er godt er mørk sjokoladekake med melkesjokoladekrem. I smørkrem variant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå