Gå til innhold

Sæd kvalitet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har ett spørsmål som jeg prøver å finne svar på... Hva er det som er normal sæd? De fleste jeg har vært med har hatt rennende og blankt, som da jeg tror er vanlig. Men nå har jeg møtt en som har en geléaktig konsisten, er ikke rennende i det hele tatt, og det henger en slags "tråd" av sæd fra penis etter samleie. Er dette en normal type sæd? Er det fare for skjønnssykdom eller at man ikke akn bli gravide? Håper noen har erfaring med dette og kan hjelpe meg litt :)

Anonymkode: bfa01...900

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Sperma

se på bildet. Sæd er sjeldent blankt og tyntflytende, rennende. Mer hvitaktig og litt tykt. 

Anonymkode: be305...24f

Sett bildet. Er jo slik sæd jeg er vandt til. Men denne er ikke flytende i d store hele, og er bare en liten menge som kommer ut... Har aldri vært borti noe lignende egentlig...

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Sperma

se på bildet. Sæd er sjeldent blankt og tyntflytende, rennende. Mer hvitaktig og litt tykt. 

Anonymkode: be305...24f

Kroppsvæsker er ekle...skjønner ikke at folk orker det, grøss... Kun hvis jeg elsker noen kan jeg gjennomføre det.

Anonymkode: fc659...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Spiser du sunt, ikke overdriver med koffein, ikke røyk og drikker mye vann så hjelper det 👍 ananas juice skal vistnok også hjelpe på smaken ☺

Anonymkode: fa6c1...035

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 15. juli 2017 den 3.07, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har ett spørsmål som jeg prøver å finne svar på... Hva er det som er normal sæd? De fleste jeg har vært med har hatt rennende og blankt, som da jeg tror er vanlig. Men nå har jeg møtt en som har en geléaktig konsisten, er ikke rennende i det hele tatt, og det henger en slags "tråd" av sæd fra penis etter samleie. Er dette en normal type sæd? Er det fare for skjønnssykdom eller at man ikke akn bli gravide? Håper noen har erfaring med dette og kan hjelpe meg litt :)

Det blanke som kommer først er glatt og skal fungere som glidemiddel så kommer den  hvite sæden i tillegg ... 

Anonymkode: 79cd3...96b

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke steril? Mannen min er det og han sin sæd er gele ish!

Anonymkode: d86bd...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...