AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Hei! Jeg har ett spørsmål som jeg prøver å finne svar på... Hva er det som er normal sæd? De fleste jeg har vært med har hatt rennende og blankt, som da jeg tror er vanlig. Men nå har jeg møtt en som har en geléaktig konsisten, er ikke rennende i det hele tatt, og det henger en slags "tråd" av sæd fra penis etter samleie. Er dette en normal type sæd? Er det fare for skjønnssykdom eller at man ikke akn bli gravide? Håper noen har erfaring med dette og kan hjelpe meg litt Anonymkode: bfa01...900 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Sperma se på bildet. Sæd er sjeldent blankt og tyntflytende, rennende. Mer hvitaktig og litt tykt. Anonymkode: be305...24f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Sperma se på bildet. Sæd er sjeldent blankt og tyntflytende, rennende. Mer hvitaktig og litt tykt. Anonymkode: be305...24f Sett bildet. Er jo slik sæd jeg er vandt til. Men denne er ikke flytende i d store hele, og er bare en liten menge som kommer ut... Har aldri vært borti noe lignende egentlig... Anonymkode: bfa01...900
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Sperma se på bildet. Sæd er sjeldent blankt og tyntflytende, rennende. Mer hvitaktig og litt tykt. Anonymkode: be305...24f Kroppsvæsker er ekle...skjønner ikke at folk orker det, grøss... Kun hvis jeg elsker noen kan jeg gjennomføre det. Anonymkode: fc659...8b8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Spiser du sunt, ikke overdriver med koffein, ikke røyk og drikker mye vann så hjelper det 👍 ananas juice skal vistnok også hjelpe på smaken ☺ Anonymkode: fa6c1...035 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 På 15. juli 2017 den 3.07, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har ett spørsmål som jeg prøver å finne svar på... Hva er det som er normal sæd? De fleste jeg har vært med har hatt rennende og blankt, som da jeg tror er vanlig. Men nå har jeg møtt en som har en geléaktig konsisten, er ikke rennende i det hele tatt, og det henger en slags "tråd" av sæd fra penis etter samleie. Er dette en normal type sæd? Er det fare for skjønnssykdom eller at man ikke akn bli gravide? Håper noen har erfaring med dette og kan hjelpe meg litt Anonymkode: bfa01...900 Det blanke som kommer først er glatt og skal fungere som glidemiddel så kommer den hvite sæden i tillegg ... Anonymkode: 79cd3...96b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 Han er ikke steril? Mannen min er det og han sin sæd er gele ish! Anonymkode: d86bd...9c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå