Ms. Steele Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Dette kunne nesten ha blitt skrevet under tråden som omhandler dine verste dater, men heldigvis så ble det ingen date. En fyr starter samtalen med å være sykt opptatt av at han har alt på stell. Han har svært lite tekst i profilen sin, mest om dette med at han har alt på stell med leilighet og bil og at han har masse kjærlighet å gi. Han skriver etter to meldinger at han ikke gidder å taste så mye siden det å treffes viser så mye mer. Jeg spør om det er slik at han vil treffes allerede nå etter kun to mld. Han svarer ikke på det. Så skriver han videre i samtalen at han har skjønt at han ikke kan være så kresen. Så blander han inn kvinners sykdommer, dramaqueens og masse styr uten at jeg skjønner en dritt. Dette hadde ingen sammenheng med verken det han hadde skrevet tidligere eller nå. Jeg spør hva han mener med det og jeg får tilbake et illsint svar om at slike pirkete mennesker gadd han ikke treffe og at det var fint at jeg nå endelig hadde skjønt hvorfor man skulle treffes i stedet for å skrive Ja ja, like greit 5
bruker54321 Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 (endret) Dama tok kontakt med meg på sukker. Hun virket sjarmerende først. Så begynte jeg å slutte å svare henne og hun begynte å legge ut om sine psykiske sykdommer for å få oppmerksomhet. Det var ikke en gøy opplevelse hvor jeg på den ene siden ikke ønsket å ha kontakt med henne, men på den andre siden ikke turte å avslutte kontakten fordi jeg var redd for helsen hennes. Endret 14. juli 2017 av Superbruker5 1
Ms. Steele Skrevet 14. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, Superbruker5 skrev: Dama tok kontakt med meg. Hun virket sjarmerende først. Så begynte jeg å slutte å svare henne og hun begynte å legge ut om sine psykiske sykdommer for å få oppmerksomhet. Det var ikke en gøy opplevelse hvor jeg på den ene siden ikke ønsket å ha kontakt med henne, men på den andre siden ikke turte å avslutte kontakten fordi jeg var redd for helsen hennes. Huff, var nesten slik her også fordi jeg var redd for at ha ville komme til å skalke meg om jeg ble for ufin i hans øyne.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 13 minutter siden, Ms. Steele skrev: Han har svært lite tekst i profilen sin, mest om dette med at han har alt på stell med leilighet og bil og at han har masse kjærlighet å gi. Han skriver etter to meldinger at han ikke gidder å taste så mye siden det å treffes viser så mye mer. Jeg spør om det er slik at han vil treffes allerede nå etter kun to mld. Han svarer ikke på det. Så skriver han videre i samtalen at han har skjønt at han ikke kan være så kresen. Så blander han inn kvinners sykdommer, dramaqueens og masse styr uten at jeg skjønner en dritt. Dette hadde ingen sammenheng med verken det han hadde skrevet tidligere eller nå. Jeg spør hva han mener med det og jeg får tilbake et illsint svar om at slike pirkete mennesker gadd han ikke treffe og at det var fint at jeg nå endelig hadde skjønt hvorfor man skulle treffes i stedet for å skrive Ja ja, like greit Høres ut som automatiske brukere som bare svarer usammenhengde på ting du skriver med det formålet å bare utveksle mange meldinger dere slik at det blir kostbart for deg. Anonymkode: 71a82...85a
bruker54321 Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 (endret) 11 minutter siden, Ms. Steele skrev: Huff, var nesten slik her også fordi jeg var redd for at ha ville komme til å skalke meg om jeg ble for ufin i hans øyne. Verste er at stalking ikke er så uvanlig. Opplevd det flere ganger selv, men har forståelse for at det kan være mer skremmende for damer enn for menn. Endret 14. juli 2017 av Superbruker5
Ms. Steele Skrevet 14. juli 2017 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som automatiske brukere som bare svarer usammenhengde på ting du skriver med det formålet å bare utveksle mange meldinger dere slik at det blir kostbart for deg. Anonymkode: 71a82...85a Hvordan kan slikt bli kostbart for meg? Dette var jo på nettdating og koster meg jo ingenting pr mld.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #7 Skrevet 15. juli 2017 Jeg opplevde en på Tinder som ville treffes omtrent før vi hadde begynt å chatte. Jeg skrev at jeg ville danne meg et lite bilde før jeg traff folk (HELDIGVIS). Vi skrev noen mld frem og tilbake og det ble veldig tydlig for meg at han ikke var noen match så når han foreslo igjen at vi skulle treffes så avslo jeg. Plutselig fikk jeg melding fra han der han skrev at han så jeg hadde skiftet bilde på Tinder og om det betydde at jeg fremdeles var aktiv der (vi hadde altså ikke truffet hverandre, ikke skrevet annet enn noen mld med hei og hallo og jeg hadde avvist å møte han). Jeg svarte tilbake at ja, jeg var på Tinder og jeg fikk masse greier i retur der han spurte om jeg fremdeles så an markedet etc. Jeg skrev tilbake at han tydeligvis tok dette altfor alvorlig for min del og at vi var for forskjellige. Han hadde lagt meg til på Messenger så jeg slettet han derfra og på Tinder. Så får jeg venneforespørsel på Face som jeg sletter (og blokkerer) og TRE mnd etterpå får jeg følgeforespørsel på Insta. Da ble jeg faktisk litt skremt. Anonymkode: ecb6e...c95 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå