AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Har lenge hatt noen løsvipper liggende og nå har jeg endelig kjøpt Duo lim for å få de på. Men jeg lurer litt på hvordan man setter de på, på best mulig måte? Noen som har noen tips eller en video som viser en god "foolproof" metode? 😊 Anonymkode: f9897...a3b
AnonymV Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Ser at ingen har svart her og vil gjerne hjelpe! om du sliter med å sette de på enda etter forklaringen min, anbefaler jeg deg å søke opp "how to put on fake lashes" eller noe sånt på youtube. Tips nr 1: prøv vippen uten lim på øyet for å se om den passer. Enkelte har små øyne og må klippe av enden på vippen for at det ikke skal stikke ut en kant. Og husk at ikke alltid begge øynene er like store! (ps, bruk en liten neglesaks til å klippe) nr 2: etter at du har påført litt lim så det dekker vippekanten, vent 30-40 sek før du tar den på. Limet må tørke litt og bli "tacky" før du tar på vippen. nr 3: prøv deg frem enten med pinsett eller med fingrene, her har folk ulike preferanser. nr 4: fest midten av vippen til øyelokket først, så fest kantene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå