Gå til innhold

Bare stygge menn som liker meg - Bare nice guys!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kåt av slemme, kjekke menn. Derimot blir jeg hele tiden lagt an på av stygge og snille menn. Jeg er ekstremt lei av disse. Nesten 80% av menn faller under denne kategorien. Hvordan finne den slemme, kjekke typen? Kan godt dele dem med noen andre...

Anonymkode: 2d956...b42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søk gjennom Tinder, lett å gjennomskue de. Null problem å finne slemme menn, hvis du klager over det så har du ikke lett, for å si det mildt. Ser forsøket på å provosere, men tror nok det feiler, siden problemstillingen blir veldig falsk :) 

(PS. Nice guys er ikke det samme som snille menn.)

Anonymkode: 956d0...bd3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tinder..

Anonymkode: 7dc2f...2c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Too obvious..

Anonymkode: 112e4...57c

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kåt av slemme, kjekke menn. Derimot blir jeg hele tiden lagt an på av stygge og snille menn. Jeg er ekstremt lei av disse. Nesten 80% av menn faller under denne kategorien. Hvordan finne den slemme, kjekke typen? Kan godt dele dem med noen andre...

Anonymkode: 2d956...b42

Det er de snille mennene som er din liga, så du får bare leve med det.

AnonymBruker
Skrevet

Stygge menn tar kun kontakt med de de tror de har sjans på, ikke de pene og uoppnåelige...

Anonymkode: b1f46...a0f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Thug life :troest:

Anonymkode: 112e4...57c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stygge menn tar kun kontakt med de de tror de har sjans på, ikke de pene og uoppnåelige...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 den MÅ ha svidd! 

Anonymkode: 5afa7...b0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 den MÅ ha svidd! 

Anonymkode: 5afa7...b0b

Det håper jeg da 😉 Vippe egoet ned litt. Makan 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med alle de snille, kjekke mennene da? 

Anonymkode: 4bd00...390

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det håper jeg da 😉 Vippe egoet ned litt. Makan 😁

For vi ser ikke rett gjennom slike kommentarer.. :hoho:bitterpikker

Anonymkode: 3d0f9...afc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er man snill så er man stygg? Så slår man dama og voldtar man henne er man kjekk?

Anonymkode: 36f29...be2

• Liker 3
Skrevet

Se etter folk som går I lilla jakke, har grønt hår, hvitt ansikt og rød leppestift. 

Why so serious? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er man snill så er man stygg? Så slår man dama og voldtar man henne er man kjekk?

Anonymkode: 36f29...be2

Image og oppførsel har faktisk mye å si for hvorvidt man oppleves som attraktiv eller ikke. Det er selvfølgelig viss begrensninger. Ser man ut som et fugleskremsel hjelper det neppe så mye, men mange mennesker tiltrekkes til visse former for personligheter og image, og en en dame som tiltrekkes til såkalte "bad boys" vil følgelig finne en mann mer attraktiv dersom han er den typen. 

AnonymBruker
Skrevet

Nok av de gutta du leter etter. Hvorfor tar du ikke kontakt med dem? Redd for å bli avvist?

• Liker 2
Skrevet

Stupid is, stupid does.

Her finner du badboys: Se etter områder med lav inntekt, lav utdanning, høy kriminalitet. Høy andel utenlandske innbyggere kan også være en indikasjon.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes bare to type gutter: Kjekke og badboy eller stygge og snille! Når så mange jenter faller for badboys er det åpenbart at jenter er veldig visuelle av seg!

Anonymkode: 1b54a...961

• Liker 1
Skrevet

Nice guy og snille menn er 2 vidt forskjellige ting.

Nice guys er de som later som om de er din venn,kritiserer deg uten engang å kjenne deg osv og deretter blir sure når de ikke får det de er ute etter (sex) Også sier de at de havner i friendzone selv om de putrer seg selv der. Oppfører du deg som "bare en venn" Så kan du ikke forvente at dere blir noe mer.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep

- Pavilion, mod

AnonymBruker
Skrevet

TS kan jo bare lukke øynene og forestille seg det er en kjekkas som knuller på henne..

Anonymkode: 48d99...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...