AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Kunne du hatt sex med en venns tidligere erobring?/ ville du tilgitt en venn for å ha sex med dine tidligere erobringer? Spent på dette, er jo så forskjellige meninger. Anonymkode: 871e7...bd3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Erobring... Anonymkode: 9faca...c0e Ja, xer da. Eller idet heletatt noen de/ du har hatt sex med. Anonymkode: 871e7...bd3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Erobring... Anonymkode: 9faca...c0e For menn er det erobring. Da menn faktisk trenger ferdigheter, sjarm og en haug andre posetive kvaliteter for å få seg et ligg. Mens kvinner kun må være slank. Så ja. For menn er det en erobring Anonymkode: 33647...8e6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: For menn er det erobring. Da menn faktisk trenger ferdigheter, sjarm og en haug andre posetive kvaliteter for å få seg et ligg. Mens kvinner kun må være slank. Så ja. For menn er det en erobring Anonymkode: 33647...8e6 Mente de man har hatt sex med, både jenter og gutter. Anonymkode: 871e7...bd3
annebanane Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 (endret) . Endret 20. august 2022 av Moonwalker 1
innsats Skrevet 16. juli 2017 #7 Skrevet 16. juli 2017 Hvorfor tror dere at noen menn ikke ligger med kompiser sine erobringer, mens andre har null problem med å gjøre det? Jeg har en teori, men venter på å lese andre sine tanker om temaet. Hva mener, eller tror, du?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #8 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, innsats skrev: Hvorfor tror dere at noen menn ikke ligger med kompiser sine erobringer, mens andre har null problem med å gjøre det? Jeg har en teori, men venter på å lese andre sine tanker om temaet. Hva mener, eller tror, du? Jeg vet ikke. Handler vel om respekt og oppdragelse og personlighet. Anonymkode: 871e7...bd3
innsats Skrevet 16. juli 2017 #9 Skrevet 16. juli 2017 På 7/15/2017 den 4.00, Moonwalker skrev: Jeg finnes ikke interessert i folk venner har ligget med. Uansett hvor kjekke de er så får jeg ikke lyst. Synest det er en uting å ligge med folk venner har holdt på med. Men så har jeg f.eks en nær venninne som ikke tenker slik. Hun respekterer om venninner ikke vil at hun skal gå dit, men har ikke sperren jeg har. Folk er forskjellig. Så hennes omgivelser må definere for henne hva hun skal, eller ikke skal, ligge med? Det krever at man faktisk tar dette opp som emne. Er det slik, eller er det bare underforstått blant vennene hva som gjelder?
innsats Skrevet 16. juli 2017 #10 Skrevet 16. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Handler vel om respekt og oppdragelse og personlighet. Anonymkode: 871e7...bd3 Er du mann eller kvinne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå