Gjest Poor Gothic Girl Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har i dag funnet løsningen på mine store pengeproblemer da jeg sto og lagde boller. Jeg fant ut deigen klistret seg fast til huden min, og av dette så jeg at melet igjen klistret seg til deigen!!!! Dette er meget billig for meg og ser minst like fint ut som stargazer produktene. Og hvis dere vil variere så kan dere bruke kokain slik at du ser utrolig tøff ut samtidig som du blir rusa! Noen inspill?
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Jeg vil bli mørkere så jeg bruker kakao.
Gjest seroxata Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 hiiihihii, jei bruker personlig å dyppe trynet i vann før jeg dypper meg i mel, så ja, dette høres bra ut altså:D
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 Jepp sitter bedre på deig har jeg hørt, vann tørker så fort!
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 Talkum, lenge kjent som genial sminke for de kresne!
Superlammet Skrevet 8. januar 2005 #8 Skrevet 8. januar 2005 smører meg i trynet med masse hudkrem! Da blir jeg bleik og huden min blir den reneste og mykeste i metallmiljøet! Babywipes er forresten genialt å få bort corpsepaint med...
*SOL* Skrevet 8. januar 2005 #9 Skrevet 8. januar 2005 en litt mer korny variant er å rulle trynet rundt i eggehvite for så å dyppe det i perlesukker. Dette er liksom festvarianten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå