Gå til innhold

Bøyd penis

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Penis har  på uforklarleg vis mistet sin rettningsans den senere tid,og får en kraftig bøyning innover i erigrert tilstand...Skjønner ikkje heilt hva som har skjedd........Kanksje er det andre menn som har opplevd tilsvarende,og som har eit råd å gji her......Ønsker kun seriøse svar....

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd at penisen "bøyer" seg den veien man runker, eller den veien den ligger i bokseren. 

Anonymkode: 0f297...ee9

AnonymBruker
Skrevet

Legg den motsatt vei enn den bøyer seg. Alltid. Det kan redusere krummen over tid.

Anonymkode: a64fb...2b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk lege. Hvis det er Peyronies er det alvorlig.

Anonymkode: 3b7f6...3e3

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppsøk lege. Hvis det er Peyronies er det alvorlig.

Anonymkode: 3b7f6...3e3

Har ikkje hørt det navnet tidligere,men har nå lest på nett.........Ingen smærter eller ubehag forøvri........Takker for opplysninger !

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legg den motsatt vei enn den bøyer seg. Alltid. Det kan redusere krummen over tid.

Anonymkode: a64fb...2b0

Kanskje noe å tenke på 

Skrevet

Det må du ta med legen. Om det er alvorlig må du bli henvist til kirurger. 

Vi som sitter på KG kan ikke bedømme alvorlighetsgraden så ta det her med en profesjonell - det er ikke noe å være flau over.

Skrevet

Leger kan svare presist på langt flere spørsmål i dag enn før i tiden. Det er fordi de også bruker google.

Skrevet

Gamlekjæresten hadde nedoverbøy, men det var pga noe som hadde skjedd når han var yngre. Rart om den plutselig skulle bli sånn? Sikkert ikke farlig, men jeg ville spurt en lege. Finnes nettleger, hvis du ikke tør.

Skrevet

Min har vært bøyd hele livet. Den har fungert helt fint både for meg og damene. 

AnonymBruker
Skrevet

Google nrk sexstillinger, de har et flott animert "kart"  du kan huke av på f eks bøyd penis osv :) det kan være fordel av og til etter min erfaring i sidelengs skje så bøyen treffer opp mot g punktet hilsen dame

Anonymkode: b3bc4...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...