AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #41 Del Skrevet 17. juli 2017 4 timer siden, canacas skrev: Eller at man blir utestengt over en lav sko. Jeg ville tagget deg i helgen hvis jeg ikke var så dårlig å huske brukernavn Lurte på hvorfor du var borte men grunnen var utestengelse da. Rare greier Anonymkode: 1278c...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #42 Del Skrevet 17. juli 2017 5 timer siden, WubWub skrev: Er det mange som har blitt utestengt? Nei og det burde vært flere som ble utestengt. Anonymkode: 807e6...1d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 26. juli 2017 #43 Del Skrevet 26. juli 2017 På 15.7.2017 den 23.00, AnonymBruker skrev: Jeg ser at @Cuntzilla har vært mindre på KG enn vanlig så kan jo begynne med henne Hvis hun vil svare på hvorfor da. Det er selvfølgelig frivillig Anonymkode: 1278c...7d4 Har bare gått gjennom en tøff tid hvor det har vært for mye gjenskinn fra sola på mobilen til å lese innlegg, og umulig å skrive med en paraplydrink i ene hånda og iskrem i den andre. Nå er det tilbake til hverdagen, da skal jeg gjenoppta hobbyen min med å sitte og se på TV og trøkke ut meningsløse innlegg på KG over en lav sko 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2017 #44 Del Skrevet 26. juli 2017 Kg er jo helt dødt nå o.O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #45 Del Skrevet 26. juli 2017 48 minutter siden, Winza skrev: Kg er jo helt dødt nå o.O Bare positivt. Fint om folk har bedre ting å gjøre på. Anonymkode: 3dd89...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2017 #46 Del Skrevet 26. juli 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare positivt. Fint om folk har bedre ting å gjøre på. Anonymkode: 3dd89...de3 Blir kjedelig om kg er dødt, får håpe det bare er fordi folk er på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 27. juli 2017 #47 Del Skrevet 27. juli 2017 Nye fjes dukker stadig opp, og de er velkomne. Nå på sommeren er det nok en del som har andre fora å få ut sin livsbejaende livsglede i. Men frykt ikke, det kommer atter dager og kvelder med høy aktivitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juli 2017 #48 Del Skrevet 27. juli 2017 For min del er jeg etter mange år ganske lei dømmende tråder. Sånne uten fakta, bare personlig dømmende greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 27. juli 2017 #49 Del Skrevet 27. juli 2017 Håper Telletrådene tar slutt snart. Jeg skjønner virkelig ikke vitsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2017 #50 Del Skrevet 28. juli 2017 12 timer siden, Try2 skrev: Håper Telletrådene tar slutt snart. Jeg skjønner virkelig ikke vitsen Nå har de et eget underforum så da slipper vi å se de lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 28. juli 2017 #51 Del Skrevet 28. juli 2017 47 minutter siden, Winza skrev: Nå har de et eget underforum så da slipper vi å se de lenger Bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå