AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Har alltid fått høre hvor bra jeg ser ut uten sminke, og det er jo svært hyggelig. Likevel kan jeg ikke forstå hvorfor jeg skulle se "bedre" ut enn en hvilken som helst annen person, uten sminke. Hva avgjør om en person ser bra ut uten sminke? Er det huden, nesen, øyenbrynene? Legg gjerne ved eksempler Anonymkode: e7aed...626
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Mørkere øyevipper og øyebryn hjelper sikkert. Hud uten kviser og andre ujevnheter. Om man har naturlig frisk farge i ansiktet hjelper det Når det er sagt, så blir jo det normale det man er vant å se, kanskje vi ikke hadde syntes det var så rart uten sminke om vi var vant til det Anonymkode: 601aa...eef 2
Perelandra Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mørkere øyevipper og øyebryn hjelper sikkert. Hud uten kviser og andre ujevnheter. Om man har naturlig frisk farge i ansiktet hjelper det Anonymkode: 601aa...eef Ja, har man naturlig mørke vipper og bryn hjelper det mye på utseendet. Sminke er for meg først og fremst mascara, eyeliner og brynfarge. Jeg har helt lyse vipper og bryn fra naturens side, og føler meg bleik og utrykksløs uten farge.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Først og fremst synes jeg fin/ren og jevn hud er viktig. Naturlige/tykke øyenbryn er også litt viktig. (Altså ikke sånne ihjelplukka bryn fra 90-tallet) I andre rekke vil jeg si øyenvipper(lange og mørke) og eventuelt frisk farge i kinn og/eller lepper er lurt å ha. Og etter det igjen kommer ting som beinstruktur, tenner, fyldige lepper, o.l. Dette er bare min mening om hva som avgjør hvor fysisk pen noen er uten sminke, da. Andre kan jo sikkert være uenige, så du får ta det med en klype salt. Anonymkode: 71cfc...065
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 Jevn og litt "levende" hudfarge uten urenheter og mørke og fyldige bryn og vipper. Jeg synes ofte at kvinner med en rund ansiktsform er pene uten sminke. Det har nok noe med at de har "unge trekk". Anonymkode: ebd1f...392
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #7 Skrevet 14. juli 2017 Beinbyggningen i ansiktet, huden, pen nese og markerte bryn Anonymkode: 84307...065
Simbyxor Skrevet 14. juli 2017 #8 Skrevet 14. juli 2017 Ren hud, kontraster, fyldige øyenbryn og vipper, store lepper😕😕
Jolene Skrevet 14. juli 2017 #9 Skrevet 14. juli 2017 For meg, handler det å se bra ut uten sminke om: Ren, velstelt og plettfri hud Markerte øyenbryn og vipper Ingen ringer eller poser under øynene Myke lepper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå