Gå til innhold

Er så usikker på "vennene" mine, eller er jeg paranoid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor på en veldig liten plass der alle kjenner alle. Og jeg er tilflyttet for noen år tilbake, men fant ikke tonen med noen. Vi er bekjente alle sammen, men å kalle dem venninner vet jeg ikke helt om jeg klarer. Jeg er så usikker på dem. Noen av de som jeg omgås med, har veldig sterke meninger om hvordan man skal oppdra barn, de virker veldig firkantete og strenge, så føler vi er veldig forskjellige der. Har begynt å trekke meg forsiktig ut, men tør ikke det heller. Problemet er at jeg er redd de vil melde meg til barnevernet fordi de ikke liker meg. Fordi jeg mener noe annet når det gjelder oppdragelse av barn og fordi jeg er kanskje litt lite med dem pga de holdningene de har. Vet at jeg ikke bør henge meg i dette her, men jeg vet liksom ikke hva de er stand til. Føler meg lite likt blant mødrene i bygde. Kanskje det er bare noe jeg tror og er blitt helt paranoid, men stoler liksom ikke helt på de. Av og til føler jeg at jeg må publisere bilde på Facebook at ungene mine koser seg de også, og at de har det fint. Som om jeg har en slags mani og bevise de andre at jeg er god mor. Noen som føler det samme eller har noen gode råd?

Anonymkode: 5a0b2...806

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du vet med deg selv at du er en god omsorgsperson for barna dine så tror jeg ikke du trenger å bekymre seg. Er ikke nødvendigvis slik at de som roper høyest om hvordan ting skal gjøres  har rett. Ofte tvert om vil jeg si. 

Anonymkode: 11224...dfd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...