AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Kjøkkenbenken har blitt litt misfarget av en kjele som stod der i to dager, og nå aner jeg ikke hvordan jeg skal få det vekk. Er en gul/oransje rund flekk på hvit kjøkkenbenk. Kan jeg bruke klorin, eller vil det bare ødelegge enda mer? Tar gjerne imot andre tips også. Anonymkode: 7e2c7...03d
Leo Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Er det laminatplate? I så fall tåler den klorin hvis du tørker det vekk etterpå. Vaskemidler, svamper osv. med slipeeffekt skal ikke brukes på regelmessig basis fordi det sliter voldsomt på de fleste overflater, men for å fjerne akkurat vanskelige flekker som denne kan du prøve med litt skurekrem på en microfiberklut. Det pleier å ta det meste.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Vi må nesten vite hva slags materiale kjøkkenbenken din er laget av. Er det svimerke, fordi kjelen var varm da den ble plassert der? Er det rust fra kjelen, eller matrester som har begynt å mugne? Skurekrem kan være et godt alternativ, men igjen hvilket materiale er det som er skadet? Anonymkode: b49b8...c3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå