Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet frem til at jeg må etter beste evne må slutte med å bite negler...men hva skal jeg gjøre? er utrolig vanskelig... :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, veldig vanskelig ja! Selv bet jeg negler til jeg var flere og 20.

Har du prøvd go'negl da?

Gjest Seleena
Skrevet

Det er så fryktelig vanskelig! Eg har prøvd alt trur eg. Produkta eg kjøpte på apoteket blei eg så vant til å "smake" på til slutt at det hjalp ikkje lenger. Blie imun :o

så prøvde eg å ha på meg lausnegler som eg kjøpte på Cubus til 80 kr. Dei hadde eg på i 2-3 veker, og no har eg ikkje bitt negler sidan nyttårsafta (Då tok eg dei av. Over ei veke! Rekord!)

Skrevet

Jeg sluttet da jeg var 17. Måten det skjedde på var egentlig litt artig. Ei venninne startet butikk, og hun tok inn kjempemange kjempefine neglelakker. Og jeg hadde så fryktelig lyst til å gå med de, så derfor bare sluttet jeg å bite. Enkelt og greit :)

Det skal sies at jeg ikke var av de som bet mest negler, da.

Skrevet

Slutta da jeg gikk på ungdomsskolen. Slekta var dritt lei av å se meg med fingrene i munn, så noen av de kom med pengesummer og sa at om jeg ikke bet frem til jul skulle jeg få det. Hver gang jeg da var på besøk eller skulle på besøk var det full inspeksjon av negler.... Husker ikke, men det var vel ca 3-4 mnd før jul.

Den gang var det endel penger for meg så jeg slutta tvert. Ikke biti siden.

Skrevet

takk for svar! Har prøvd med løsnegler,og det gikk sånn tålig greit,men jeg føler meg helt handicappet med dem på! føler jeg ikke kan få gjort noe! men hvis jeg prøver igjen,bare denne gangen klipper jeg dem ned litt? Må jo prøve alt, for dette går på nervene mine, og de som er rundt meg... :oops:

Skrevet

Du kan godt ha løsneglene veldig korte. Det er ikke noe problem i det hele tatt. Det beste er faktisk å gå til en negldesigner å få lagt skikkelige negler. Da holder de lenge, du trenger bare å etterfylle, og etter en god stund så kan du ta de av, og vips er dine egne negler lange.

Falske negler er også ekstremt vanskelig å tygge på ;)

Gjest Seleena
Skrevet
men jeg føler meg helt handicappet med dem på! føler jeg ikke kan få gjort noe!

Dei bør ikkje vere lange.... eg klipte dei ganske mykje ned slik at det såg naturlig ut. Eg likte dei kjempegodt og følte meg "fresh". Prøv det ut! Men husk å kjøp negler om er litt rosa og ikkje heilt kvite. Ser du på neglene dine så har du nemmelig rosa negler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...