AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Er det lett å handle? Noe å passe seg for? Er produktene bra? Anonymkode: 047da...a23
Gjest Katrine-Therese Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det lett å handle? Noe å passe seg for? Er produktene bra? Anonymkode: 047da...a23 Handlet masse hos iherb i min fitness-fanatiske tid. Alltid fått pakkene, med alt jeg skulle ha. Pass på at du handler under 350 norske kroner inkl frakt hvis du vil unngå toll og mva når du bestiller fra utlandet;) Du får gjøre litt research, spørs akkurat hva slags produkter du skal ha. De har jo alt mulig. lykke til:)
Cavia Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Jeg har handlet mye der. Kommer ofte 10% rabatter. Både matvarer, sportsgreier(pwo, whey etc) og pleie(såper osv) Men de har satt opp fraktprisen ganske heftig, og jeg har derfor ikke handlet der så mye i det siste. Blir vanskelig med den 350kr grensa. De pleide å ha USPS, men nå har de bare DHL. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå